دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار حمید دامغانی

حوزه/ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان طراحی دشمنان را در عرصه‌های مختلف شکست‌خورده دانست و گفت: انقلاب اسلامی راهبردهای جنگ ترکیبی دشمنان را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، امروز در مراسم تجلیل از پاسداران نمونه سپاه استان سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که در لباس مقدس سپاه برای مردم خدمتگزاری می‌کنیم.

وی با اشاره به رسالت سپاه گفت: سپاه مولود انقلابی که تحفه الهی بوده و رسالت آن حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: رسالت انقلاب اسلامی تمدن‌سازی و بسترسازی ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است و رسالت سپاه هم به همان میزان تقدس پیدا می‌کند.

سردار دامغانی طراحی دشمنان را در عرصه‌های مختلف جنگ ترکیبی شکست‌خورده دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامی ما یک نظام الهی است که در راهبردهای جنگ ترکیبی دشمنان که تمام توان و تجربه خود را علیه این نظام الهی به میدان آورده‌اند در عرصه‌های مختلف آنها را به چالش کشید.

مراسم تجلیل از پاسداران نمونه سپاه استان سمنان با حضور خانواده معظم شهدا و جمعی از پاسداران سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حسینیه شهدای گمنام ستاد سپاه استان برگزار شد و از پاسداران و سربازان نمونه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha