دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علماء در نشست سالیانه ائمه جمعه استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: آقای استاندار! باید نسبت به صدور مجوز برای کارگاه های کوچک سریع مجوز صادر شود، چون این روان کاری باعث رونق کار و زدودن بیکاری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در نشست سالیانه ائمه جمعه استان کرمانشاه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و استاندار، در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: ائمه جمعه مکلفند که دستاوردهای بزرگ انقلاب را «تبیین» کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه جهاد «تبیین» بسیار با اهمیت است، افزود: اگر تبیین نبود ما از عظمت قرآن و برنامه های قرآن بی اطلاع بودیم و حتی نمی دانستیم حضرات یوسف(ع) و موسی(ع) چه کسانی هستند.

وی، مهمترین «تبیین» را بیان عظمت و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به نسل جوان دانست و افزود: باید بدانیم واقعیت های امروز انقلاب اسلامی، عبارتند از، امامین انقلاب، شهدا، جانبازان و پیشرفت های شگرف کشور، در زمینه صنعتی و سیاسی و این مهم وظیفه منبری، روحانی، مداح و همه ماست.

آیت الله علما با اشاره به اینکه «جهاد تبیین» باید در لایه های متعدد جامعه گسترش یابد، اظهار داشت: باید نسبت به بیکاری جوانان فکر کنیم؛ آقای استاندار! باید نسبت به صدور مجوز برای کارگاه های کوچک سریع مجوز صادر شود، چون این روان کاری باعث رونق کار و زدودن بیکاری می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان با تشکر از نیروی انتظامی، تأکید کرد: از ناجا برای حفظ امنیت و دستگیری کسانی که امنیت استان را مخدوش کردند، تشکر می کنم و انتظار داریم، نگذارند کسی امنیت مردم استان را تهدید کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha