شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه رشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در یادواره ۱۶۷ شهید والامقام شهرستان آستارا گفت: انقلاب اسلامی شجره طیبه و نهضتی پاک است که ریشه آن در دل ملت‌ها محکم شده و میوه این درخت بیداری ملت‌های دنیا است.

به گزرش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، امروز در یادواره ۱۶۷ شهید والامقام شهرستان آستارا در مصلای بزرگ حضرت باب الحوائج امام موسی‌بن جعفر علیه السلام با گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا مصادف با ۲۲ اسفند تشکیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل در سال ۱۳۵۸ اظهار کرد: افتخار داریم در کشوری زندگی می‌کنیم که شهرها و روستاهای آن معطر به خون شهدای انقلاب اسلامی است.

وی به عظمت بی‌نظیر انقلاب اسلامی در دنیا اشاره کرد و افزود: امروزه بسیاری از اتفاق‌هایی که در دنیا اتفاق می‌افتد متاثر از انقلاب شکوهمند اسلامی است و این شکوه و عظمت را مدیون خون شهدا هستیم.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه خون مطهر شهدا دشمن را به هراس انداخته است، تصریح کرد: دنیای غرب اعتراف دارد که ایران با ظرفیت منابع انسانی برای استکبار خطرساز است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، حضور آحاد مردم در یادواره شهدا را عمق راهبرد مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: رویش‌های انقلاب اسلامی را مدیون اسلام و اهل بیت علیه السلام می‌دانیم.

وی به دگرگونی ساختارهای دنیای معاصر توسط انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی شجره طیبه و نهضتی پاک است که ریشه آن در دل ملت‌ها محکم شده و میوه این درخت بیداری ملت‌های دنیا است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه شهدا برای ملت ایران عزت به ارمغان آوردند، خاطرنشان کرد: مادامی که شهادت طلبی در ملت ایران وجود دارد قدرت های سلطه‌گر از جمهوری اسلامی هراس دارند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی به تلاش دشمن در به انحراف کشاندن مسیر ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: دشمن از طریق جنگ نرم و رسانه‌ای می‌خواهد نسل معاصر را از مسیر شهدا جدا کند.

وی با تاکید بر اینکه امپریالیسم رسانه‌ای استکبار بداند ملت ایران مسیر خود را پیدا کرده است، اظهار کرد: ایجاد تصویر غلط از جمهوری اسلامی از راهبردهای دشمن محسوب می‌شود و براین اساس استکبار به دنبال بزرگ نمایی لکه‌های سیاه در جامعه است.

امام جمعه رشت به جهاد تبیین در فرمایش‌های مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: جهاد تبیین آن است که همه بر خود لازم و واجب بدانند خوبی‌های نظام اسلامی را بیان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان اینکه اعتماد به شبکه های ماند غفلت از خداست، تصریح کرد: دشمن تمام امکانات خود را بسیج کرده تا مردم را نسبت به نظام اسلامی و خون شهدا بدبین کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha