چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
جشنواره به عشق مهدی(عج)، هواداریم

حوزه/جشنواره به عشق مهدی(عج) تحت عنوان «هواداریم» با تاکید بر موضوع شناخت مهدویت و معارف دینی، به شناسایی ظرفیت های بالقوه ی افراد شاخص در عرصه هنر می ‌پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، جشنواره به عشق مهدی(عج) تحت عنوان هواداریم با تاکید بر موضوع مهدویت طی ۳ روز و به صورت کارگاهی، از جمعه ۲۰ اسفند ماه در شبستان امام حسن عسکری(ع) مسجد مقدس جمکران آغاز شده و تا یکشنبه ۲۲ اسفندماه نیز ادامه دارد.

هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی نفرات تراز برتر و همچنین هم افزایی تولید آثار فاخر، با تاکید بر موضوع مهدویت نسبت به شناخت حضرت مهدی موعود(عج) و همچنین کسب معارف دینی در قالب کارگاه های تولید رسانه ای می‌باشد.

در این رویداد ملی، ۱۸۰ شرکت کننده از سراسر کشور در ۸ کارگاه با موضوعات «طراحی پوستر مهدوی مدرس: مجتبی مجلسی»، «تور عکاسی مهدوی مدرس: مهدی طاهری»، «تولید پادکست مهدوی مدرس: حامد حجتی»، «کپشن نویسی مهدوی مدرس: رضا جوان آهسته»، «گرافیک»، «تصویر سازی مهدوی مدرس؛ دوست محمدی»، «گرافیک متحرک مهدوی مدرس: علیرضا پور شکوری و مصطفی کاظم خانی» و «حروف نگاری مهدوی مدرس: حامد مغروری» به تولید اثر هنری می‌پردازند که در انتهای این رویداد، هیئت داوران تمامی تولیدات را مورد بررسی قرار داده و پس از آن نفرات برگزیده را معرفی خواهند کرد.

جشنواره «هوا داریم» نخستین رویدادی‌ست که به همت سازمان فضای مجازی سراج و با مشارکت مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha