جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بیانیه روابط عمومی حوزه علمیه استان، در پی راه اندازی کارناوال دو چرخه سواری مختلط در کرمانشاه

حوزه/ بنیاد بین المللی غدیر در واکنش به جنایت رژیم آل سعود بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، بنیاد بین المللی غدیر در واکنش به جنایت رژیم آل سعود در به شهادت رساندن جمعی از مردم این کشور بیانیه ای صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر رژیم سفاک آل سعود عربستان چهره زشت و جنایت کار خود را به نمایش گذاشت.

رژیم قرون وسطایی حاکم بر عربستان با تکیه بر عقاید منحط و انحرافی و برای ادامه حکومت غیر اسلامی و نامردمی خود ، در یک روز ۸۱ انسان بیگناه از جمله ۴۱ شیعه فعّال فرهنگی و مذهبی اهل منطقه الحساء و القطیف را به بهانه های واهی اعدام کرد.

جوانانی غیور و آزاده که صدای خداخواهی و آزادگی و خیرخواهی سر داده بودند با شکلی فجیع به شهادت رسیدند و در مقابل چشم همه جهانیان جنایتی بزرگ صورت گرفت که باید موجب محکومیت، اعتراض و حتی محاکمه سران ستمگر و خونخوار رژیم سعودی می شد اما متأسفانه آنچنان که بارها شاهد بوده ایم رفتارهای دوگانه غرب و سکوت کشورها و سازمان های بین المللی مدعی دفاع از حقوق بشر، رنج مسلمانان و انسان های آزاده را دوچندان کرد.

بار دیگر این واقعیت تلخ به اثبات رسید که مجامع به ‌اصطلاح بین‌المللی و مدّعیان دروغین حقوق بشری، در حالی که در مواردی حتی فریاد دفاع از حقوق حیوانات سر می‌دهند صحنه های فجیع جنایات رژیم اشغالگر قدس در سرزمین های اشغالی، وضعیت اسف بارمردم یمن و بحرین و انجام چنین جنایت های وحشیانه‌ای را که مغایر با ابتدایی‌ترین حقوق انسانی افراد و رویه‌های حقوق بین‌الملل است ، نمی بینند و در مقابل آنها سکوت می کنند سکوتی که به منزله حمایت آنها از اقدامات جنایتکارانه امریکا ، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی است.

ده ها و صدها جنایت پیدا و پنهان رژیم سعودی از قبیل اعدام شخصیت های مورد احترام جهان اسلام همانند: آیت الله شیخ باقر النمر، حمایت بی دریغ از سازمان های تروریستی خصوصا داعش، ریختن خون مردم مظلوم سوریه، تحریم ظالمانه ،کودک کشی وکشتار وحشیانه مردم مظلوم و بی دفاع یمن، مقابله با آزادی بیان و خفه کردن فریاد به حق مردم عربستان بخشی از کارنامه سیاه حاکمان سعودی است و واکنش جهان غرب به آنها سکوت است و سکوت و گاهی همراهی و همگامی.

بنیاد بین المللی غدیر، ضمن ابراز همدردی با مردم ستمدیده عربستان از جمله مناطق الحساء و القطیف بخصوص خانواده های داغدیده شهدای مظلومِ این جنایت بزرگ، قتل عام و کشتار بیرحمانه رژیم آل سعود خائن که با حمایت دشمنان اسلام به رهبری آمریکا و مولود ناخلف او اسرائیل غاصب صورت گرفت همچنین سکوت کشورهای غربی، دولت های اسلامی و سازمانهای بین المللی مدعی دفاع از حقوق بشر را شدیداً محکوم می‌نماید.

دور نیست که خونهای پاک ریخته شده و بیداری انسانهای خداجو، آزادی خواه و ظلم ستیز طومار حاکمین ننگین آل سعود و دشمنان خدا را در هم پیچده و سرزمین وحی از لوث وجود دنباله روهای شیطان بزرگ و گاوهای شیردهی که جز به نوکری استکبار جهانی نمی اندیشند پاک گردد.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

بنیاد بین المللی غدیر

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha