دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه بندرعباس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: تولید محتوای هدفمند برای تبلیغات موثر در دستور کار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، ظهر امروز در دیدار با اعضای تیم طلاب ساحل نجات، که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: آسیب‌ها در بخش‌های مختلف شناسایی شود و متناسب با همان میزان برنامه‌ریزی‌های لازم و تولید محتوا انجام شود تا اثربخشی مناسب در تبلیغات وجود داشته باشد.

وی، با اشاره به اهمیت اولویت‌بندی مسائل و چالش‌های اجتماعی، عنوان کرد: محتوای تولید شده باید متناسب با گروه سنی جامعه هدف باشد تا بتوان محتوا را به صورت هدفمند در منطقه ارائه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ابراز کرد: قالب‌های مختلفی مانند طنز، روایت‌گری و ... برای ارائه مطالب و احکام قرآنی ارائه شود تا برای کودکان و اقشار خاص جامعه نیز جذابیت داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به احیای برخی معروفات فراموش شده، تصریح کرد: مسائلی مانند اصل تکریم و احترام به بزرگ‌ترها، انضباط اجتماعی در جامعه و ... که از سوی برخی افراد مورد بی توجهی قرار می‌گیرد، در قالب‌های مختلف مانند قصه، شعر، طنز، گفت‌وگوی دوطرفه، نمایش و ... به مردم ارائه شود.

وی، ضمن تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان و موثران برای انجام امور تبلیغاتی، خاطرنشان کرد: برگزاری پنل‌های گفتگو با حضور کارشناسان متعدد اما در بازه‌های زمانی کوتاه می‌تواند در جامعه هدف تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha