جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار مسئولان مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه با مسئولان مرکز خدمات حوزه

حوزه/ مدیر مسئول خبرگزاری حوزه، گزارش تفصیلی پویش «اگر من جای رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بودم ... » را به حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین برته مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه با حضور در جلسه شورای معاونان مرکز خدمات حوزه های علمیه، گزارش تفصیلی پویش «اگر من جای رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بودم ...» را به حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات و مسئولان این مرکز ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی در این جلسه با قدردانی از برگزاری پویش «اگر جای رئیس مرکز خدمات بودم ...» توسط خبرگزاری حوزه، گفت: برگزاری این پویش اقدامی بسیار ارزشمند است و نتایج مهمی دارد و امیدوارم بتوانیم با استفاده از نتایج آن در رفع بخشی از مشکلات حوزه موفق باشیم.

وی تصریح کرد: شنیدن سخنان جامعه هدف برای هر مجموعه‌ای یک ارزش است و اگر مسئولان در شنیدن حرف جامعه هدفشان دقت داشته باشند مشارکت آن جامعه هدف را در مأموریت‌هایشان مشاهده خواهند کرد.

رئیس مرکز خدمات ادامه داد: اگر مشارکت فرد، جلب شود مانند این است که آن فرد خود را جزئی از سازمان تلقی می‌کند و یک نوع همگرایی و هم‌افزایی بین آن سازمان و جامعه هدفش ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه تقاضا دارم همکاری بین دو مجموعه ادامه داشته باشد، گفت: برگزاری این پویش به عنوان اولین کار بسیار خوب است و تقاضا دارم معاونین مرکز خدمات نتایج پویش را به دقت بررسی و مطالعه کنند و برای ارتقای خدمات مرکز از آنها استفاده کنند تا بتوانیم رضایت حضرت حجت (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و طلاب و روحانیون را کسب کنیم و برای رفع مشکلات طلابی که با بزرگواری زحمت می‌کشند و با مناعت طبع زندگی کرده و تحصیل می‌کنند قدمی برداریم.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین برته به اهمیت تهیه پیوست رسانه‌ای در هر اقدامی اشاره کرد و گفت: یک خطای استراتژیک در نهادهای خدمت رسان اتفاق می‌افتد و این است که گاهی فکر می‌کنند ارتقای خدمات ارتقای رضایتمندی را در پی دارد که لزوماً این چنین نیست.

وی ادامه داد: مخاطب سازمان بر اساس عینک ذهنی خودش فعالیت‌های آن سازمان را می‌بینید، می‌سنجد و قضاوت می‌کند و این کاری است که به آن پیوست رسانه‌ای می‌گویند.

مدیرمسئول خبرگزاری حوزه بیان کرد: طرح‌هایی مانند پویش «اگر جای رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بودم ...» از فناوری‌های نویی هستند که مخاطب را درگیر می‌کند و تمام آنچه را شما می‌خواستید نسبت به آن فکر کند در این پویش مجال می‌یابد به آنها فکر کند.

وی ادامه داد: در این پویش بیش از ۱۵۸ هزار کلمه کامنت ارائه شده و گنجینه گران‌بهایی است و نشان‌دهنده دغدغه جامعه هدف مرکز خدمات نسبت به خدمات مرکز است و می‌تواند در برنامه‌ریزی‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین برته در پایان گزارشی از روند انجام پویش و نتایج به دست آمده از آن بر اساس تحلیل‌های صورت گرفته ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha