جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست خبری برنامه های ماه مبارک رمضان معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام شریعتمداری گفت: محورهای اطلس اجتماعی کشور بر اساس رهنمودهای شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید حامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در نشست خبری با موضوع برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: طراحی اطلس اجتماعی کشور یکی از اقدامات راه اندازی شده از سوی دفتر تبلیغات اسلامی بوده است؛ تاکنون با ثبت اطلاعات در ۵۴مسأله با توجه به نظامواره مسائل که از سند مسائل اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی و یونسکو و مقالات مرتبط بدست آمده، همچون مهاجرت از شهرها، مهاجرپذیری، مسائل مربوط به ادیان و فرق، اباحه گری و دوری از مناسک شرعی، اعتیاد، طلاق و فقر در مناطق مختلف کشور در حال طراحی است.

وی افزود: محورهای اطلس اجتماعی کشور بر اساس رهنمودهای شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین شده اند.

حجت الاسلام شریعتمداری خاطرنشان کرد: در شهر قم با طرح ویژه کریمه اهل بیت در بیش از ۱۳ بوستان فعالیت های تبلیغی در طول ایام نوروز انجام گرفت و این فعالیت ها در ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهند یافت؛ توجه ویژه به بوستان ها به عنوان مکان هایی که مخاطبان زیادی در آن ها قابل دسترسی است می تواند به ارائه معارف دینی به توده مردم کمک کنند باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید حامد شریعتمداری IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    با سلام و احترام و ضمن تشکر از تلاش و مجاهدت رسانه ای شما، رتبه های 0«بشیران جوان» تا 7 یعنی مجموعا 8رتبه تبلیغی؛ ضمنا عرض شد «نظام واره مسائل» که 54 مسأله در 5 رده «فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عقیدتی و سیاسی» از درون این نظام واره استخراج شده است با بهره گیری از نظام مسائل طراحی شده در شورای عالی انقلاب فرهنگی، سند نظام مسائل یونسکو و مانند آن بوده است. با تشکر
  • ! IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    رهنمودهای یونسکو؟!!!
    • علی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      0 0
      «در دين هيچ اجبارى نيست. هدايت از گمراهى مشخص شده است. پس هر كس كه به طاغوت كفر ورزد و به خداى ايمان آورد، به چنان رشته استوارى چنگ زده كه گسستنش نباشد. خدا شنوا و داناست» و گروهى از اهل كتاب، كتاب خدا را چنان كه گويى از آن بى‌خبرند، پس پشت افكندند!!!