شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: در تبیین مسائل فرهنگی مقام معظم رهبری می‌فرمایند از کارهای ویترینی پرهیز شود یعنی اکتفا به چاپ بنر و پوستر نشود بلکه این مسائل مهم سیاست گذاری و اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، در نشست تخصصی بررسی و تبیین مسایل مختلف فرهنگی و اجتماعی، گفت: در تبیین مسائل فرهنگی مقام معظم رهبری می‌فرمایند از کارهای ویترینی پرهیز شود، یعنی اکتفا به چاپ بنر و پوستر نشود بلکه این مسائل مهم سیاست گذاری و اجرا شود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی افزود: این جلسات مورد توجه دین مبین اسلام است. خداوند متعال می‌فرماید بحث علمی میان بندگان من، چون به رسیدن به من بینجامد دل‌های مرده با آن زنده می‌شوند.

وی، هدف از برگزاری این جلسات را لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص بررسی موضوع جهاد تبیین و موضوع شعار سال جاری عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم اظهار کرد: در این جلسات موضوعات مورد نقد و تحلیل قرار گرفته و برای کاربردی کردن جلسات نیز از مسئولین مربوطه دعوت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: این نشست‌ها مقدمه‌ای برای حل و فصل مشکلات جامعه می‌شود در این خصوص از صداوسیمای استان قدردانی می‌کنیم که جلسات را ضبط و پخش می‌کنند تا همگان از این جلسات بهره‌مند شوند چرا که هم برکات مادی و هم معنوی دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha