پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: کسی که کار تبلیغ انجام می دهد در بیان و عمل باید از تکرار پرهیز کند و همواره سعی کند که از بیان سخنان تکراری و کهنه دوری کند زیرا تکرار سخنان به مرور باعث کم شدن مخاطبان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان قروه در سخنانی اظهار داشت: کار تبلیغ برای خود دارای ویژگی هایی است که باید مبلغ آنها را به خوبی مدنظر داشته باشد و اجرایی کند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: مهمترین ویژگی های تبلیغ، «الزامات، ثمرات و مقارنات» است که در این مسیر مبلغ آنها را با تمام وجود لمس می کند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی افزود: کسی که به عنوان مبلغ دینی شناخته می شود باید دارای علم، مطالعه و تجربه باشد تا در مسیر با مشکلات روبرو نشود که این همان مقارنات است.

وی ادامه داد: کسی که کار تبلیغ انجام می دهد در بیان و عمل باید از تکرار پرهیز کند و همواره سعی کند که از بیان سخنان تکراری و کهنه دوری کند زیرا تکرار سخنان به مرور باعث کم شدن مخاطبان می شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان اظهار کرد: شاید در مسیر تبلیغ برای مبلغ مشکلاتی همانند رفتار و برخورد نامناسب پیش بیاید، نباید این وضعیت ها خدایی ناکرده باعث تضعیف روحیه مبلغ دینی شود، بلکه مبلغ باید با پشتکار خود روز به روز به مخاطبین خود بیفزاید.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ویژگی های مبلغ این است که باید وی با روحیات و مطالبات مردم شهرستان یا روستایی که قصد سفر به آنجا را دارد، کاملا آشنا باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha