دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدير حوزه علميه خراسان

حوزه/ حوزه علمیه خراسان یکی دیگر از استعدادهای برجسته و اثرگذار خود را در راه دفاع از مکتب و تعالیم خاندان عصمت و طهارت و خدمت به مردم به ویژه مستمندان و مستضعفان تقدیم حضرت بقیة الله(عج) کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در پیامی ضمن محکومیت حادثه هتک حرمت در حرم مطهر رضوی، شهادت حجت الاسلام و المسلمین دارایی را تسلیت گفت و از مسئولان ذیربط خواستار پیگیری و مجازات عاملان شد. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق دارایی، یکی دیگر از سه روحانی مجاهد و مردمی مضروب در حادثه هتک حرمت باریگاه مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) توسط سلفی تکفیری، به ملکوت اعلا پیوست و جام شربت شهادت را نوشید و همانند همرزم جهادی اش، حجت الاسلام و المسلمین محمد اصلانی به مقام رفیع شهادت رسید.
حوزه علمیه خراسان یکی دیگر از استعدادهای برجسته و اثرگذار خود را در راه دفاع از مکتب و تعالیم خاندان عصمت و طهارت و خدمت به مردم به ویژه مستمندان و مستضعفان تقدیم حضرت بقیة الله(عج) کرد که در افطار پنجمین روز ماه مبارک رمضان میهمان مولا و مقتدای خویش حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام شد.

اینجانب این عروج ملکوتی و عاشقانه روحانی مجاهد، مخلص، مردمی و انقلابی و فرزند برومند حوزه علمیه خراسان را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) مقام معظم رهبری مدظله العالی و حوزه علمیه خراسان، ارادتمندان و خانواده آن شهید سعید، تبریک و تسلیت عرض کرده و ضمن آرزوی علو درجات این شهید والامقام، برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل دارم.
در خاتمه ضمن محکومیت این هتک حرمت در حرم امام مهربانی، از مسئولان ذیربط در این امر ، خواستار پیگیری، شناسایی و مجازات عاملان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha