شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/امام جمعه موقت سنندج گفت: به شهادت رساندن دو روحانی جهادی و تلاشگر چه دستاورد سیاسی برای دشمنان دارد؟! این جنایت به نوعی تلاش برای ایجاد یک تفرقه مذهبی بین سنی و شیعه بود که خوشبختانه ملت ایران بصیرتر از آن هستند که فریب این جنایات نخ نما را بخورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی امروز در جمع طلاب اهل سنت سنندج، اظهار داشت: خداوند متعال برای سعادتمندی بنده خود راههای بسیاری پیش پای او گذاشته است که رمضان یکی از این راههاست.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: در این ماه می توان بهترین بهره های معنوی را برای آخرت خود ببریم، رمضان فرصتی که در طول یک سال می تواند زمینه ساز تحول در زندگی هر کسی شود، لذا لحظه لحظه این روزها بسیار ارزشمند می تواند باشد.

وی در ادامه با اشاره به عمل جنایتکارانه عمال استکبار و آمریکا در حرم رضوی، عنوان کرد: چند روز پیش شاهد وقوع یک جنایت ضدبشری و ضدانسانی با هدف ایجاد اختلاف در بین مسلمین بودیم. متاسفانه در این حادثه خونین دو نفر از روحانیون جهادی و انقلابی توسط یکی از عوامل تکفیری ـ صهیونیستی به شهادت رسیدند و یک روحانی دیگر به شدت مجروح شد که این نشان دهنده بغض و عصبانیت دشمنان اسلام از وحدت مسلمین دارند.

ماموستا راستی با تاکید بر اینکه این دست از توطئه ها و جنایت ها ریشه در دشمنی غربی و مستکبرین با اصل اسلام دارد، بیان کرد: کسانی که پیش این ماجرای خونین بودند همان دشمنان اصلی و واقعی اسلامی هستند که با انجام این اعمال خشونت بار اهداف شیطانی بسیاری را دنبال می کنند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: به شهادت رساندن دو روحانی جهادی و تلاشگر چه دستاورد سیاسی برای دشمنان دارد؟! این جنایت به نوعی تلاش برای ایجاد یک تفرقه مذهبی بین سنی و شیعه بود که خوشبختانه ملت ایران بصیرتر از آن هستند که فریب این جنایات نخ نما را بخورند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام در عمل نشان داده اند که برای آنان نه شیعه مهم است و نه سنی، تنها هدف اصلی و غایی آنها ایجاد یک انشقاق و دودستگی در بین مسلمین است، بنابراین در این مسیر همه به عینه دیده ایم که در این سال ها شیعه و سنی قربانی این افکار و اعمال شیطانی شده اند.

ماموستا راستی در پایان سخنان خود با تاکید بر تحکیم هرچه بیشتر وحدت بین برادران اهل سنت و اهل تشیع، یادآور شد: تنها سلاحی که می تواند نقشه ها و دسیسه های تفرقه انگیز دشمنان را خنثی کند، تحقق همان وحدتی است که مدنظر قران، اسلام و رسول اکرم (ص) است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha