شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمدعلی نکونام

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی ایران با شهادت شکل گرفته است و دشمن بداند این انقلاب با شهادت تداوم و بقاء می‌یابد و به مقصد می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌ حوزه از شهرکرد، حجت‌الاسلاموالمسلمین محمدعلی نکونام، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با اشاره به فعالیت روحانیون در میدان علم و جهاد، اظهار داشت: شهیدان اصلانی و دارایی با کوله‌باری از جهاد به شهادت رسیدند و البته این شهیدان نخستین و آخرین شهید در این راه نیستند و بسیاری غبطه می‌خوردند که کاش جای آن‌ها بودند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام با اشاره به اقدامات تروریستی استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی، یادآور شد: این اقدامات، مقاومت، جهاد و کینه عمومی مردم ما، علیه دشمنان را صد چندان می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: استکبار جهانی با ترورها و استفاده ابزاری از برجام، سازمان‌های بین‌المللی، حکام وابسته و رسانه‌های خود نمی‌تواند مقاومت مردم جمهوری اسلامی را کم کند، بلکه باعث تقویت این مقاومت می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت کنونی روحانیون در عرصه تبلیغی، گفت: مردم قدر جمهوری اسلامی را می‌دانند و ‌دشمن با این اقدامات به جایی نمی‌رسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام به لزوم بهره‌مندی از فرصت‌های ماه مبارک رمضان اشاره و تاکید کرد: مردم در این ماه مبارک، مساجد را پُر کنند و از مزیت‌های ماه مبارک رمضان بهره‌مند شوند، ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای توجه به خودسازی است.

وی با اشاره به ۲۰ فروردین‌ روز ملی فناوری هسته‌ای و روز هنر انقلاب اسلامی، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب بارها علم را مسأله اصلی جامعه برای رسیدن به تعالی دانسته‌اند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌نام «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، یادآور شد: کشوری که مبانی علمی قوی نداشته باشد و براساس علم حرکت نکند، جامعه‌ای وابسته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام، کُند پیش رفتن برجام را به‌علت ایستادگی مسئولان در برابر زیاده‌خواهی دشمن دانست و اظهار داشت: حقیقت انقلاب اسلامی ایران بر پایه مبانی عاشورایی، غدیری، مهدوی و اسلام ناب محمدی است.

وی تاکید کرد: هنرمندان انقلاب اسلامی، این حقیقت را با زبان هنر ساری و جاری کنند و جلوی دشمنان بایستند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین، افزود: اجازه ندهیم حقیقت انقلاب اسلامی مخدوش شود، بلکه لازم است حقیقت دینی و اعتقادی این انقلاب در جامعه ترسیم و زمینه ایستادن جلوی دشمنان فراهم باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام به دهم ماه مبارک رمضان سالروز ارتحال حضرت خدیجه (س) اشاره کرد و گفت: این بانو الگوی واقعی و تمام عیار برای مردان و زنان است که با ایثار، دارایی‌های خود را در اختیار پیامبر اکرم (ص) برای ترویج اسلام قرار داد و در زمانی به حضرت محمد(ص) دل داد که ایشان هنوز پیامبر نشده بودند.

وی با گرامیداشت ۲۱ فروردین‌ سالروز فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس حساب صد امام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، یادآور شد: این فرمان برای رفع مشکل مسکن در کشور صادر شد که هنوز هم ادامه دارد و امید است در دولت سیزدهم کمک ویژه‌تری به این مساله شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال‌های فعالیت خود به‌عنوان نهادی نقش‌آفرین در تامین مسکن فعالیت داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha