سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 1017991
۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
مریم شفیعی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان کرمان از آغاز پذیرش متقاضیان به تحصیل در حوزه علمیه خواهران در سطح استان کرمان خبر داد.

خانم مریم شفیعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمان، با تبریک ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار داشت: حوزه های علمیه خواهران همواره کانون تربیت عالمان و فرزانگانی بوده که رسالت نشر و پاسداری از معارف اسلام ناب و تربیت بانوان و مادران فاطمی را در چند دهه گذشته تا کنون بر عهده داشته است.

وی تصریح کرد: اکنون بعداز گذشت این همه سال، با نورافشانی چراغ پر فروغ حوزه های علمیه خواهران و توسعه آن در سراسر کشور، کام تشنگان معارف اهل بیت را سیراب می کند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان کرمان، گفت: پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از ۱۵ فرودین در سه مقطع تحصیلی سطح دو ، سطح سه و سطح چهار آغاز شده است و داوطلبان مستعد و علاقمند به فراگیری علوم دینی، می توانند برای پذیرش در حوزه های علمیه خواهران به صورت اینترنتی به نشانی paziresh.whc.ir یا مراجعه حضوری به مدارس علمیه سراسر استان ثبت نام نمایند.

شفیعی افزود: ثبت نام حوزه علمیه خواهران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ از ۱۵ فروردین آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه دارد و این دسته از داوطلبان پس از ثبت نام در سطح مورد نظر با شرکت و موفقیت در آزمون و طی مراحل گزینش، در مدارس علمیه پذیرش می شوند.

وی تصریح کرد: طلاب خواهر با هدف سربازی حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف در مسیر طلبگی که یکی از هزاران نتیجه آن، تربیت مادران فاطمی است، گام برمی دارند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان کرمان به بُعد معنوی توفیق تحصیل در حوزه اشاره کرد و افزود: تحصیل علوم دینی در حوزه های علمیه، فرصت گران بهایی است که توفیق بهرمندی از برکات آن تنها نصیب کسانی می شود که عنایت ویژه حق تعالی شامل حالشان شده و از سر شوق و اخلاص در این مسیر گام برداشته اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه بلوچ شهریاری IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    2 0
    می‌خوام تو حوزه
  • راحله IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    از سال دهم میشه وارد حوزه علمیه شود