دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1018051
۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
تصاویر / مراسم آغاز تحویل سال جدید در حرم حضرت معصومه (س)

حوزه/ مدیر روابط عمومی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در دیدار مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از آمادگی آستان مقدس برای مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای با هدف نشر معارف قرآن و عترت در نقاط مختلف شهر مقدس قم، خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س)، با مدیر روابط عمومی حرم مطهر دیدار و گفت‌و گو کرد.

در این دیدار بر همکاری همه جانبه مدیران و مجموعه‌های حرم مطهر و شهرداری قم در راستای خدمت‌رسانی به زائران بانوی طهارت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها تاکید شد.

حجت الاسلام قاسمی مدیر روابط عمومی حرم مطهر طی سخنانی عنوان کرد: تعاملات فراگیر میان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و شهرداری قم زمینه‌ساز ترویج و تقویت فرهنگ دینی و خدمات بهتر و شایسته‌تر برای زائران و مجاوران به ویژه در حوزه‌های تسهیلگری زیارت، فرهنگ عمومی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

مدیر روابط عمومی حرم بانوی کرامت، تاکید کرد: نشست‌های تخصصی به خصوص در سطح مدیران استان برکاتی را به دنبال دارد و می‌توان با هم‌افزایی نهادهای مختلف در این نشست‌ها به مسائل فرهنگی محلات مختلف به ویژه مناطق کمتربرخوردار شهر مقدس قم پرداخت.

قاسمی خاطر نشان کرد: با تمام محدودیت‌هایی که وجود دارد، سرمایه اجتماعی حرم بانوی کرامت می تواند در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، رسانه ای و بین المللی بستر خوبی را فراهم سازد تا با محوریت شخصیت کریمه آل الله (س) اهداف مقدسی که از رسالت‌های این آستان مبارک است محقق شود.

در ادامه نیز مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم ضمن تأکید بر ضرورت ارتباط تنگاتنگ نهادهای استانی و ملی با آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها گفت: افزایش تعاملات فکری و عملی شهرداری قم با سایر مجموعه‌های مختلف استان و تشکیل کارگروه‌های تخصصی در قم دنبال شده است تا برنامه‌ها و خدمات از نظر کمی و کیفی به سطح مطلوبی برسد.

وی خاطر نشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با محلات شهر مقدس قم از دغدغه‌های مهم شهرداری است و این مهم در شورای معاونان شهرداری در حال پیگیری است و هم‌افزایی با مجموعه حرم مطهر مورد تأکید و موجب برکات روزافزون در خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha