جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ایمانیه

حوزه/ استاندار استان فارس بر ضرورت تشکیل قرارگاه فرهنگی اجتماعی در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، محمد هادی ایمانیه، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ و عمومی استان فارس که در دفتر نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، با اشاره به خطبه پیامبر(ص) در فضیلت ماه رمضان اظهار کرد: هرشخصی باید در ماه مبارک رمضان خطبه پیامبر(ص) در این باره را قرائت کند تا از برکات این ماه مبارک برخوردار شود و همچنین به شأن و منزلت پیامبر(ص) نیز پی ببرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص حجاب می فرمایند حکومت ما اسلامی است، ما مدعی حکومت اسلامی هستم و باید اوامر الهی اجرا شود، حلال و حرام خداوند باید در جامعه صورت گیرد.

به گفته استاندار فارس باید بر روی مصوبه تشکیل قرارگاه فرهنگی اجتماعی تاکید بیشتری شود، قرارگاه با دبیر خانه باید متفاوت شود، دبیر خانه می تواند هماهنگی را انجام دهد، یک فرد ارشد از هر اداره باید در قرارگاه حضور داشته باشد، و یک فرد نیز به عنوان رئیس در قرارگاه حضور داشته باشد، همچنین یک قرارگاه نیز باید برای مسائل اجتماعی باشد.

وی خاطرنشان کرد: خط مقدم مبارزه با هنجار شکنان معاند، فعالیت های فرهنگی است، مراکزی که از حد گذرانده اند و گردنکشی می کنند باید پلمپ شوند، همچنین چهارشنبه های طلایی که از اقدامات سپاه فجر استان است باید گسترش یابد.

ایمانیه در خصوص برگزاری کنگره محمد رسول الله(ص) عنوان کرد: در ارتباط با کنگره محمد رسول الله(ص) مصوب شود که به شکل دائمی فعالیت کند، بودجه این کار نیز تامین شود تا نگرانی برای این کار نداشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha