دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پژوهش

حوزه/ معاونت پژوهش سطوح عالی و خارج مدرسه علمیۀ امام کاظم علیه السلام اقدام به برگزاری کارگاه‌های مجازی (آنلاین) مهارت‌افزایی در عناوین گوناگونِ پژوهشی نموده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معاونت پژوهش سطوح عالی و خارج مدرسه علمیۀ امام کاظم علیه السلام تحت اشراف آیت الله العظمی مکارم شیرازی با عنایت حضرت ولی عصر (عج) در راستای «توسعۀ عدالت آموزشی در عرصۀ پژوهش» و در قالب طرح «جهادِ مهارت‌افزایی» اقدام به برگزاری کارگاه‌های مجازی (آنلاین) مهارت‌افزایی در عناوین گوناگونِ پژوهشی نموده است.

عناوین کارگاه‌ها به شرح ذیل است:

مقاله‌نویسی، پایان‌نامه‌نویسی، نگارش علمی، فناوری پژوهش، تقریرنویسی، قواعد متن‌خوانی و مرور ادبیات عرب، روش مطالعه حرفه‌ای، رایانه، ویراستاری و...

شیوۀ برگزاری کارگاه‌ها نیز به این صورت است که همۀ عناوینِ کارگاه‌ها به صورت آنلاین (صوتی و تصویری) خواهد بود؛ کارگاه‌ها عملیاتی‌ست و صرفا به ارائۀ تئوری موضوعات بسنده نمی‌شود؛ کارگاه‌ها تکلیف‌محور بوده، ارائۀ تکلیف توسط دانش‌پژوهان الزامی‌ست و تکالیف در ساعت کلاسی توسط استاد بررسی می‌شوند؛ و برای ارائه تکالیف و رفع اشکالات، گروهی در ایتا تشکیل خواهد شد.

علاقه مندان جهت اطلاع از کارگاه‌های در حال برگزاری، می توانند به کانال معاونت پژوهش حوزۀ علمیه امام کاظم علیه السلام به نشانی https://eitaa.com/joinchat/۱۸۹۵۸۲۵۴۲۲Ce۶۸۱۴۹۷۷۷۵ مراجعه کنند و یا با شماره تماس ۰۲۵۳۷۱۰۸۱۳۹ در ساعات ۹ الی ۱۶ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha