یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1018507
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
تبریز

حوزه/ پذیرش طلبه در مرکز تخصصی ولیعصر(عج) شهرستان بناب همزمان با آغاز پذیرش مراکز تخصصی حوزه آغاز شد.

حجت اسلام سید باقر سیدی، مدیر مرکز تخصصی ولیعصر(عج) شهرستان بناب در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه در تبریز گفت: همزمان با آغاز پذیرش مراکز تخصصی حوزه های علمیه، پذیرش طلبه در مرکز تخصصی ولیعصر(عج) بناب هم آغاز شده است.

مدیر مرکز تخصصی ولیعصر(عج) شهرستان بناب افزود: مهلت ثبت نام برای علاقه‌مندان در مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ است.

وی ادامه داد: طلاب علاقه‌مند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی؛ WWW.PAZIRESH.ISMC.IR اقدام کنند.

سیدی افزود: مرکز تخصصی ولیعصر(عج) شهرستان بناب با هدف تربیت نیروهای مستعد و کارآمد در رشته های مختلف در سال ۱۳۸۹ تاسیس گردید. این مرکز که بیشتر داوطلبان تحصیل در آن، طلاب بومی و فارغ التحصیل منطقه بناب می باشند با متکی بر توانمندی اساتید مبرز و بومی منطقه توانسته در دوره ها و گرایش های متفاوت به تربیت طلاب در زمینه ها و دانش های گوناگون بپردازد و هم اکنون بسیاری از فارغ التحصیلان این مرکز در مراکز مختلف علمی و اجرایی کشور اعم از حوزوی و دانشگاهی و … در راستای دانش و رسالت خود نقش آفرینی می کنند.

مدیر مرکز تخصصی ولیعصر(عج) بناب ادامه داد: رشد علمی و مهارتی و ارائه و تبیین نظام مند رشته های علوم و معارف اسلامی، پاسخ گویی به انواع مختلف نیازهای فکری و دینی جامعه، تعمیق و توسعه آموزش علوم حوزوی از طریق تمرکز در رشته های خاص، تربیت اساتید توانمند دردفاع از حریم باورها و اعتقادات اسلامی از اهداف این مرکز تخصصی می باشد.

پذیرش طلبه در مرکز تخصصی ولیعصر(عج) بناب + جزئیات

پذیرش طلبه در مرکز تخصصی ولیعصر(عج) بناب + جزئیات

پذیرش طلبه در مرکز تخصصی ولیعصر(عج) بناب + جزئیات

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عرشیا فاتحی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    با سلام لطف کنید از این مرکز بپرسید میشه مجوز شورای گسترش خودتون رو ارائه بدید................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟