شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 1018515
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
حجت الاسلام محمد پشم فروش، دبیر مهرواره اوج

حوزه/ حجت الاسلام پشم فروش وظیفه بنیاد هدایت در توانمندسازی امامان را یادآور شد و گفت: این عملیات با هدف احیاء مساجد تعالی شبکه امامان و تجربه نگاری فعالیت‌های شاخص مساجد امامان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام محمد پشم فروش، در خصوص برنامه های عملیات رمضان گفت: با توجه به وظیفه ما در توانمندسازی امامان برنامه های متنوعی در ماه مبارک رمضان طرح ریزی کرده ایم.

مسئول عملیات بنیاد هدایت ادامه داد: احیاء مساجد، سرکشی، تکریم و تعالی شبکه امامان و شبکه شریکة الامام با مدل راهیاری، ارتباط مؤثر و پایدار با امامان فعال و شاخص، تجربه نگاری فعالیت های شاخص مساجد و گسترش فرهنگ بیان ایده و تجربه های موفق، اقدام در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب در رابطه با جهاد تبیین و ضرورت شکل گیری پایگاه های قرآنی در مساجد از جمله اهداف عملیات رمضان است.

وی خاطرنشان کرد: مراحل عملیات ماه مبارک رمضان در شبکه راهیاری بنیاد هدایت با شرکت در نشست هم اندیشی شبکه راهیاری و راهبری و برگزاری آیین غبار روبی مساجد در کل کشور آغاز شده است؛ در ادامه نسبت به برگزاری گعده های ایده پردازی، شناسایی امامان نخبه توسط راهیاران شهرستانی و ضبط تجربه نگاری از امامان توسط راهیاران استانی (۱۰ شهرستان،‌ هر شهرستان ۳ تا ۵ امام) اقدام می شود.

حجت الاسلام پشم فروش اهمیت کار رسانه ای را یادآور شد و اظهار کرد: برای رسیدن به مطلوبیت لازم باید در هر دو عرصه رسانه ملی و ‌فضای مجازی اقدامات متناسبی را انجام داد. در این راستا مرکز گفتمان سازی و رسانه بنیاد هدایت با رایزنی با صدا و سیما ملی و استانی، تعامل با شبکه‌ها و کانال‌های همسو پس از تولید محصولات رسانه‌ای و خبری مناسب، اقدام به ایجاد جریان رسانه‎ای در این ماه مبارک می‌نماید.

وی عنوان کرد: در راستای حمایت فکری و محتوایی امامان محله در ماه مبارک رمضان بسته محتوایی شامل ایده‌های مربوط به ایجاد شور معنوی در مساجد، اقدامات پیشنهادی برای ماه مبارک رمضان و نظایر آن در قالب مکتوب، تصویر و ویدئو برای امامان محله تهیه شده است؛ این محتوا از طریق سایت، پیامک، کانال ایتا و راه‌های ارتباطی دیگر به امامان ارائه می شود.

مسئول عملیات بنیاد هدایت به برنامه سفرهای راهیاران پرداخت و افزود: راهبری طرح ها و ایده های ملی و استانی با هماهنگی ستاد استان برنامه ریزی برای سفر به حداقل ۱۰ شهرستان تا ۱۸ رمضان و برنامه ریزی جهت اطلاع رسانی، مدیریت و ترغیب حضور امامان محله استان در فراخوان ملی ایده و تجربه های برتر از جمله برنامه های راهیاران در سفرهای استانی در راستای عملیات رمضان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha