سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ عضو جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه ورزش به سلامت معنوی طلاب کمک می کند، گفت: ورزش باید اخلاق مدار باشد، ورزشکاران با تاسی از مولای جوانمردان حضرت علی (ع) اخلاق و منش پهلوانی و جوانمردی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی در مراسم افتتاحیه جام فوتسال رمضان طلاب مدارس علمیه شیراز که در فرهنگسرای لاله به مناسبت گرامی داشت شهدای روحانی حادثه تروریستی حرم رضوی، حجج الاسلام و المسلمین اصلانی و دارایی برگزار شد، با اشاره به اینکه مسابقات فوتسال طلاب در دوره گذشته با ۱۵ تیم برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره جام فوتسال رمضان طلاب و روحانیون مدارس علمیه شیراز با ۱۶ تیم پا به میدان گذاشته اند که نشان از توجه به این عرصه دارد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان نماینده ولی فقیه در خطبه های نماز جمعه مبنی بر همگانی شدن ورزش و لزوم ورود حوزه علمیه و روحانیت به گفتمان سازی ورزش، اضافه کرد: پس از سخنان حجت الاسلام والمسلمین دژکام در خطبه نماز جمعه، تصمیم گرفته شد جام رمضان نیز برای مدارس علمیه شیراز برگزار شود.

عضو شورای حوزه علمیه فارس با بیان اینکه اخلاق در بازی ها مهم است، خاطرنشان کرد: ورزش باید اخلاق مدار باشد، ورزشکاران با تاسی از مولای جوانمردان حضرت علی (ع) اخلاق و منش پهلوانی و جوانمردی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی در پایان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا و به ویژه دو شهید رمضان در حریم رضوی گفت: این کار توطئه تکفیری ها بود تا بازتاب و عکس‌العمل های جامعه را مشاهده کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha