پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 1018729
۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
امام جمعه تالش

امام جمعه تالش گفت: اگر امید را به مردم برنگردانیم، نتوانستیم فرمایش مقام معظم رهبری را محقق کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام مجتبی نورزاد، امام جمعه تالش، امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور استاندار گیلان و معاونین و جمعی از مدیران کل استان و مسئولین شهرستانی در محل فرمانداری تالش برگزار شد، اظهار داشت: مطابق دستور استاندار و مصوبه جلسه‌ شورای اداری قبلی، قرار بود مرکز تحقیقات کیوی در تالش جانمایی شود، بنابراین انتظار می‌رود مسئولین مردم را از نتیجه این مصوبات و عملکرد خود مطلع سازند.

وی با انتقاد از تعدد پروژه‌های عقب افتاده در شهرستان تالش، ادامه داد: برای مردم انقلابی تالش جای سوال است و باید بفرمایند که از شورای اداری قبلی تا این شورای اداری که با حضور دکتر عباسی استاندار گیلان برگزار شد، چه اتفاقی در تالش افتاده است؟ قرار است در شورای اداری دوستان چه تصمیماتی را بگیرند؟

حجت الاسلام نورزاد با اشاره به‌عدم تعیین تکلیف درختان خسارت دیده پس از گذشت ۴ ماه از وقوع تند باد اظهار داشت: ما در معرض مطالبات مردم هستیم هنوز هستند کسانی که سقف منازلشان تخریب شده و تاکنون اقدامی صورت نگرفته است. چرا این موضوع تا به امروز حل نشده است؟

امام جمعه تالش ادامه داد: چرا باید در جمهوری اسلامی تا این حد حل مسائل درگیر مشکلات اداری باشد؟ واقعاً نمی‌توان زمان واگذاری آن را کوتاه کرد؟ اگر درختان را در اختیار مردم قرار نمی‌دهید حداقل آن را بفروشید تا پوسیده نشود و ارزش آن به دولت برسد.

نورزاد به مشکلات زیرساختی تالش اشاره کرد و افزود: اسکله بندر تالش به دلیل‌ عدم حمایت از سرمایه گذار از دست رفت، کنار گذر تالش نیز با کمبود بودجه مواجه است و در موضوع آسفالت نیز وضعیت قابل قبولی در معابر شهری و روستایی همچنین جاده‌هایی نظیر اسالم به خلخال مشاهده نمی‌شود.

وی ادامه داد: در کنار انباشت مشکلات شهرستان تالش، مردم در موضوع آرد و نان با مشکلات اساسی مواجه‌ هستند، اگر کمبود وجود دارد، جبران کنند و اگر نظارت‌ها کم است نظارت‌ها را جدی‌تر پیگیری کنند.

نورزاد در پایان با بیان اینکه مسئولین در گذرگاه امید مردم قرار دارند، عنوان کرد: یک سال از عمر دولت گذشت و حرفی برای گفتن به مردم تالش ندارم. اگر امید را به مردم برنگردانیم، نتوانستیم فرمایش مقام معظم رهبری را محقق کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha