دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: دشمن نمی‌تواند با شهید کردن چند روحانی متعهد و مخلص، توقفی در مسیر ایجاد و آسیبی بر اراده آهنین طلاب و علمای مجاهد و حوزه‌های علمیه وارد کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در مراسم هفتمین روز از شهادت حجج الاسلام والمسلمین محمد اصلانی و محمدصادق دارایی که همراه با آیین عمامه‌گذاری ۲۲ طلبه در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد برگزار شد، از این دو شهید فاضل، مجاهد، مخلص، انقلابی، هدایتگر، خدمتگذار و مردمی گفت که به تمام معنا برای نسبت به رسالت و ایفای نقش مستمر تاریخی خودشان واقف بودند.

مدیر حوزه علمیه خراسان با این تعبیر که روحانیان سلسله جنبان وارثت پیامبران هستند، اظهار کرد: در این مراسم جمع شدیم تا بگوییم راه تان ادامه دارد و دشمن نمی‌تواند با شهید کردن چند روحانی متعهد و مخلص، توقفی در مسیر ایجاد و آسیبی بر اراده آهنین طلاب و علمای مجاهد و حوزه‌های علمیه وارد کند.

وی با اشاره به عمامه گذاری ۲۲ طلبه در این مراسم، اعلام کرد: ایشان ملبس شدند تا بگویند راه تبلیغ آموزه‌های الهی و سربازی امام زمان (عج) به طور مستمر، پایدار، قوی و نیرومند ادامه دارد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha