دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: امروز در هر جنایت و خونریزی که صورت می پذیرد به نوعی دستان اسرائیل غاصب هویداست که نشان از چهره ضدانسانی و ضدبشری صهیونیست ها دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در جلسه برنامه ریزی روز جهانی قدس در کردستان، اظهار داشت: مسئله قدس یک موضوع سیاسی برای جهان اسلام و دیگر ملل است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر روی مسائلی همانند مبارزه با ستم و ظلم و نیز تظلم خواهی مسلمین تاکید دارند، بنابراین این منویات باید سرلوحه کار و حرکت همه ما باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی ادامه داد: نسل های جوان و نوجوان باید با چهره واقعی و پلید رژیم کودک کش اسرائیل آشنا شوند، زیرا رسانه های دشمن تصویری غیرواقعی از اسرائیل غاصب نشان می دهند که این توطئه ای خطرناک است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با ظلم و ستم از ارکان انقلاب اسلامی است، بیان کرد: امروز در هر جنایت و خونریزی که صورت می پذیرد به نوعی دستان اسرائیل غاصب هویداست که نشان از چهره ضدانسانی و ضدبشری صهیونیست ها دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه صهیونیست ها برای رسیدن به مطامع خود دست به هر جنایتی می زنند، تاکید کرد: از سخنرانان روز جهانی قدس می خواهیم که جان کلام را به صورت کوتاه، کامل و جامع برای مخاطبین بیان کنند تا چهره واقعی رژیم کودک کش اسرائیل بیش از پیش برای همگان هویدا شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha