یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ جشن تکلیف "نو گلان طهورایی" در دزفول

حوزه/ برنامه جشن تکلیف نو گلان طهورایی، همزمان با میلاد کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی علیه‌السلام در مسجد شهدای کربلا برای ۱۴ نفر از غنچه‌های باغ مسجد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، کانون‌های طهورایی مسجد شهدای کربلا و هیئت روضه الزهراء سلام‌الله علیها مدتی است شروع به کار کرده و دختران ۵ تا ۱۸ سال را در ۵ گروه و مقطع سنی پوشش می‌دهد.

هدف این مجموعه از تشکیل کانون‌های طهورایی که به سرپرستی طلبه فاضل و خوش‌ذوق حجت‌الاسلام محمد وحیدنیا ایجاد شده، تربیت نیروهای مؤمن، متعهد و انقلابی است که برای تحقق این هدف برنامه‌های محتوایی، فرهنگی و تفریحی شاد و متنوعی را تدارک می‌بیند.

با توجه به اینکه سن تکلیف سرآغاز بندگی برای هر شخص محسوب می‌شود، این مجموعه برای این فصل زندگی نوگلان طهورایی، برنامه دارد تا این نقطه عطف زندگی را با برنامه‌ای پرمحتوا و شاد در خاطر آن‌ها ماندگار کند.

بر اساس این گزارش، برنامه جشن تکلیف نو گلان طهورایی همزمان با میلاد کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی علیه‌السلام در مسجد شهدای کربلا برای ۱۴ نفر از غنچه‌های باغ مسجد برگزار شد.

مربیان و فعالین فرهنگی این مجموعه از ساعت‌ها قبل از مراسم ضمن حضور در مسجد و آذین‌بندی مسجد به آرایه‌های جشن و سرور، محیط دلپذیری را برای اجرای جشن عبادت این نوگلان فراهم نمودند.

سجاده‌های نماز، هدایای زیبا، اجرای نمایش و دکلمه، اجرای نمایشی عمو سید و عروسک، حضور اولیا و مسئولین مسجد و هیئت در محفل جشن عبادت همه و همه فضایی سرشار از عشق و امید را برای برگزاری این آیین مقدس تداعی می‌نمود.

در این مراسم پس از قرائت قرآن توسط ۲ نفر از نونهالان طهورایی، حجت‌الاسلام سید محمد صادقی، کارشناس تربیتی کودک و نوجوان به اجرای برنامه پرداخت که در ضمن برنامه عروسک فائزه از شهرک عروسک‌ها وارد صحنه شد و با اجرای زیبا و متنوع خود و گفتگو با عمو حاج‌آقا نکاتی را که یک مکلف باید بداند و رعایت نماید را برای بچه‌ها بیان کردند.

برگزاری جشن تکلیف "نو گلان طهورایی" در دزفول

برگزاری جشن تکلیف "نو گلان طهورایی" در دزفول

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha