جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1019864
۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
رشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، ولایت پذیری را رکن اساسی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: آموزش و تربیت و همچنین تقویت پایه‌های اعتقادی در راس فعالیت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، امروز در دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان گیلان به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام، اظهار کرد: تلاش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در راستای تعالی کشور است و روز ارتش، روز اقتدار ایران اسلامی محسوب می‌شود.

وی به امتیازهای نیروهای مسلح ایران به ویژه ارتش نسبت به دیگر ارتش های دنیا اشاره کرد و افزود: ایمان جوانان به آخرت نخستین امتیاز نیروهای مسلح ایران نسبت به دیگر ارتش‌ها است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه وجود رهبری شایسته دومین امتیاز نیروهای مسلح ایران است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرماندهی کل قوا نقش چشم و دیده بان را در نیروهای مسلح ایران و دنیای اسلام را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، رهبری را رمز تعالی و سبب امتیاز نیروهای مسلح ایران نسبت به دیگر ارتش‌ها دانست و بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایه فرمانده بصیر، مقتدر و آگاه به فنون سیاسی و نظامی دنیا در حراست از ایران اسلامی تلاش می‌کند.

وی، وجود جوانان جهادی را از جمله امتیاز نیروهای مسلح ایران برشمرد و گفت: امتیاز است که جوانان جهادی در نیروهای مسلح ما خدمت می‌کنند و اکنون صدها سرلشکر بابایی و شیرودی داریم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه وجود تسلیحات نظامی بومی سازی شده با فناوری های جدید از دیگر امتیازهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: داشتن جنگ افزارهای مدرن و به روز، قدرت بازدارندگی ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، ولایت پذیری را رکن اساسی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: آموزش و تربیت و همچنین تقویت پایه‌های اعتقادی در راس فعالیت های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

وی با تاکید بر توجه به تربیت سربازان در نیروهای مسلح، اظهار کرد: با حفظ احترام به درجه های نظامی، ملاک را کرامت انسانی قرار دهید.

قدرت بازدارندگی ارتش سبب ایجاد امنیت در منطقه شده است

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت نیز در این دیدار وجود نیروی انسانی انقلابی، قرآنی و ولایتمدار را ویژگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: تربیت را مقدم بر آموزش می‌دانیم و قرآن، ائمه اطهار علیه السلام و آموزه های دینی راهبرد ما در تربیت کارکنان است.

امیر دریادار دوم مهدی شعبان زاده با اشاره به اینکه در حوزه تجهیزات نظامی به استقلال رسیدیم، بیان کرد: با توجه به تهدیدات دشمن و نیاز عملیاتی یگان‌ها، تجهیزات بومی سازی شده است.

وی از آمادگی بسیار خوب ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و تصریح کرد: قدرت بازدارندگی ارتش سبب ایجاد امنیت در منطقه شده است.

ویژگی های ارتش ایران از زبان امام جمعه رشت

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha