یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حاجی صادقی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی به همراه جمعی از معاونان خود، با حضور در ستاد فرماندهی کل ارتش با امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش دیدار و روز ارتش را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران که بمناسبت روز ارتش انجام شد، با بیان اینکه همراهی و همدلی ارتش و سپاه جای شکر دارد، گفت: وحدت سپاه و ارتش وحدت قراردادی نیست، بلکه وحدت قلوب است ومنشا آن لطف خداست.

وی افزود: فرمانده کل سپاه همواره در جلسات به فرماندهان سپاه تاکید می کنند که امروز دفاع، پشتیبانی و حمایت از ارتش جمهوری اسلامی ایران را تکلیف شرعی خودمان می دانیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش انقلابی است ادامه داد: هویت اصلی نیروهای مسلح ما یک هویت دینی است که این هویت دینی ومعنوی در دوران حضور امیر موسوی در جایگاه فرماندهی کل ارتش، ارتقا پیدا کرد. برادران شما در سپاه قدردان کمک های ارتش و اقدامات هم افزا در تقویت نیروهای مسلح هستند.

فرمانده کل ارتش نیز گفت: علما و روحانیان که در نهاد نمایندگی و سازمان‌های عقیدتی سیاسی حضور دارند به عنوان پشتوانه معنوی برای ارتش و نیروهای مسلح هستند.

وی با تاکید بر اینکه ما در نیروهای مسلح، برای پیشمرگی از هم برای دفاع از آرمانها، نظام و انقلاب سبقت می‌گیریم افزود: این همدلی، وحدت، محبت قلبی و همبستگی بین مجموعه نیروهای مسلح تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا وجود دارد و روز بروز در حال تقویت است .

همچنین حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی به همراه معاونان خود پیش از دیدار با فرمانده کل ارتش با حضور در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس این سازمان دیدار و روز ارتش را تبریک گفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha