شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مراسم شب های قدر در مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه برگزار شد+ تصاویر

حوزه/ قلی زاده گفت: امام زمان (عج) در این شب ها برای شیعیان دعا می کند و ما نیز نباید از دعا برای حجت بن الحسن(عج) غافل شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، زینب قلی زاده شامگاه یکشنبه در مراسم شب قدر که در مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه برگزار شد، با بیان این که مقدرات انسان در شب های قدر نوشته شده و تثبیت می شود، اظهار داشت: آنچه در شب های قدر به عنوان مقدرات انسان نوشته می شود به امضای امام زمان (عج) می رسد.

وی با بیان این که خداوند متعال ماه مبارک رمضان را فرصتی برای پاک شدن گناهان انسان ها و رجوع به سوی حق تعالی قرار داده است، افزود: امام زمان (عج) در این شب ها برای شیعیان دعا می کند و ما نیز نباید از دعا برای حجت بن الحسن(عج) غافل شویم.

مدیر مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه خاطر نشان کرد: همه امور و تدبیرات عالم دست خداوند متعال است و مومن به این مسئله اعتقاد دارد و راضی به رضای الهی است و این همان حیات طیبه است که نمونه آن را در زندگی حضرات معصومین و اهل بیت علیهم السلام و حضرت زینب کبری (س) در حادثه کربلا می بینیم.

وی در پایان با اشاره به صفات خداوند متعال، گفت: محبت و بخشندگی از مهم ترین اوصاف خداوند متعال است و شب های قدر فرصتی است تا ما بتوانیم گناهان خود را با توسل و تضرع به درگاه خداوند متعال، مورد بخشش قرار دهیم و خودمان نیز به صفات بخشندگی متصف شویم و باید از شب های ماه رمضان نهایت استفاده را ببریم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha