دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ نشست سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با مدیران رسانه ای خبرگزاری حوزه

حوزه/ حجت الاسلام طباطبایی نژاد از برگزاری اولین همایش تبیین نقش ممتاز مراجع عظام تقلید و علمای اعلام در حوزه امر به معروف و نهی از منکر با هدف تبیین و ترویج فرهنگ شهروندی دینی در ماه های آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم بعدازظهر امروز در نشستی با سردبیر خبرگزاری حوزه، گفت: بخش عمده ای از فعالیت های ما با همکاری حوزه در حال انجام است؛ آنچه در حال حاضر برای ما مهم است ترویج فرهنگ شهروندی دینی می باشد.

وی افزود: زیرساخت فرهنگ شهروندی رعایت حق الناس است؛ این موضوع با ادبیات مختلفی در کشورهای مختلف بیان می گردد و در مصادیق آن تفاوت هایی وجود دارد.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: در نظر داریم برنامه جامعی در سال جاری با حضور و مشارکت علمای حوزه قم داشته باشیم.

وی وقوع انقلاب اسلامی را بر پایه امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: این راه می بایست ادامه پیدا کند و در عرصه های مختلف در عصر حاضر نیز اجرایی گردد.

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم از برگزاری اولین همایش تبیین نقش ممتاز مراجع عظام تقلید و علمای اعلام در حوزه امر به معروف و نهی از منکر با هدف تبیین و ترویج فرهنگ شهروندی دینی در ماه های آینده خبر داد و تصریح کرد: این همایش با همکاری سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم و ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha