جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 1021806
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۳
روز قدس

حوزه/ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن آرزوی نابودی رژیم ستمکار اسرائیل و از بین رفتن استعمار جهانی، همه مردم، اقشار، اصناف و گروه ها را جهت شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس دعوت می نماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس به این شرح است:

بار دیگر روز قدس روز ابراز انزجار از رژیم غاصب اسرائیل و همدردی با مردم مظلوم فلسطین فرا رسید.

تعیین روز جهانی قدس توسط حضرت امام خمینی ره نقطه عطفی در تاریخ مبارزه با ظلم صهیونیستی بود و اینک نیز به فرمایش مقام معظم رهبری به نقطه عطفی دیگر نزدیک می شویم.

عملکرد بد برخی دولت های اسلامی در موضوع فلسطین و رابطه گرفتن با اسرائیل، مقاومت و فداکاری های بزرگ فلسطینیان، به اوج رسیدن رذالت ها و ظلم های رژیم غاصب اسرائیل و به نهایت رسیدن حمایت های آمریکا و اروپا از این رژیم ظالم همه نشانه هایی بر پایان حیات این غده سرطانی در جهان است.

همه می دانیم که حمایت از فلسطین حمایت از مظلومیت و انسانیت است و هر انسان آزاده ای فارغ از ملیت و مذهب و حزب و گروه، قطعا خود را موظف می داند در برابر این ظلم بایستد. روز قدس فرصت مناسبی برای نشان دادن این ایستادگی است.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن آرزوی نابودی رژیم ستمکار اسرائیل و از بین رفتن استعمار جهانی، همه مردم، اقشار، اصناف و گروه ها را جهت شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس دعوت می نماید. وَاللَّهُ غَالِبٌ عَلَی أَمْرِهِ (21 سوره یوسف)

روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha