شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1021813
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
تصاویر/گردهمایی و ضیافت افطاری طلاب و روحانیون پیشکسوت کاشانی

حوزه / گردهمایی و مراسم ضیافت افطاری روحانیون پیشکسوت منطقه کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، شامگاه چهارشنبه ۷ اردیبهشت۱۴۰۱ به همت مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان، گردهمایی و ضیافت افطاری روحانیون پیشکسوت شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق در مجتمع رفاهی و پذیرایی طلاییه برگزار شد.

حجت الاسلام میثم یوسفی، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان، در این مراسم دین اسلام را مدیون خون پاک حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دانست و گفت: اگر عاشورا اتفاق نمی افتاد از دین اسلام هم خبری نبود.

وی، علما را تداوم بخش راه امام حسین (ع) و تثبیت کننده دین اسلام دانست و ادامه داد: علمای شیعه با ایثار و فداکاری و خون دل خوردن از دین اسلام دفاع کردند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان، به نقش علامه امینی ها و روحانیون پیشکسوت در زنده نگه داشتن فرهنگ اهل بیت (ع) اشاره و عنوان کرد: طلاب و روحانیون در مقطع فعلی باید تمام تلاش خود را در جهت خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمن به کار گیرند.

حجت الاسلام یوسفی عنوان کرد: انسان های دین دار هیچ موقع به خاطر گرفتاری و مشکلات دست از ایمان به خدا، اسلام و مکتب اهل بیت (ع) بر نمی دارند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان، در پایان با تقدیر از خانواده طلاب و روحانیون، یادآور شد: همانطور که حضرت خدیجه (س) تمام هستی خود را برای احیای دین اسلام در اختیار پیامبراکرم (ص) گذاشت، خانواده و همسران روحانیون نیز برای احیای دین اسلام ایثار و فداکاری می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha