جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
روز قدس

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام مردم را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام ، مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام در بیانیه ای، مردم را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

متن پیام بدین شرح است:

حماسه‌ی روز قدس یادآور فریاد رعدآسای امام راحل «ره» است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده و پژواک آن در جهان به ویژه درکشورهای اسلامی طنین افکن شد و مسیر مبارزه‌ی بی‌امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت.

مردمی که بیش از نیم قرن درمصاف با دژخیمان پلید و ددمنشان غاصب همچنان نستوه و استوار از خود مقاومت و پایمردی نشان داده‌اند و با انتخاب آگاهانه‌ی شهادت طلبی و به قربانگاه فرستادن جگر گوشه‌هایشان ازشرف و کرامت انسانی و ارزش‌های مقدس اسلامی‌شان جانانه دفاع نموده و از سرزمین میهنی خویش پاسداری وحفاظت می‌کنند.

قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود.

در این روز بزرگ، قدرت خداوند درگام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج وخروشان مسلمانان روزه‌دار نمود می‌یابد.

روز قدس، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ی مستکبرین جهان، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامی آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است که درتوحش و درنده خویی روی و چنگیزها را سفید کرده اند.

حوزه علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان در امتداد هم‌پیمانی با فرمان تاریخی امام راحل عظیم‌الشّان و در تداوم اطاعت از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و همگام با امت مومن و روزه دار ضمن حضور در این مراسم همه مومنین و آزادیخواهان را به شرکت در این همایش بزرگ استکبار ستیزی دعوت می نماید .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha