دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1022077
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۲
مدير حوزه علميه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان تاکید کرد: اسرائیل غاصب نه یک تفکر بلکه تجسم شیطان است که با دسیسه انگلیس روباه صفت و حمایت های آمریکای تروریست تا امروز به دشمنی و ظلم پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در بیانیه ای به مناسبت در پیش رو بودن جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس، آورده است: اسرائیل غاصب نه یک تفکر بلکه تجسم شیطان است که با دسیسه انگلیس روباه صفت و حمایت های آمریکای تروریست تا امروز به دشمنی و ظلم پرداخته است. متن بیانیه مدیر حوزه علمیه خراسان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه روز قدس رمضان 1443
روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، که با نگاه و اقدام والای و راهبردی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی ره ، شکل گرفت ، یادآور یک مناسبت مهم جهانی است که به منظور بسیج ملت‌های اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و عدم فراموشی قضیه فلسطین در وجدان‌های بشری بوده تا این روز ، روز تجلی وحدت، همبستگی و بیداری امت مسلمان در راه آزادی اولین قبله مسلمانان و مقابله با خطرات صهیونیسم و استکبار جهانی باشد. امروز علی رغم ساز ش و خیانت برخی دولت‌های عربی و غیرغربی در جهان اسلام و بایکوت خبری دستگاه‌های رسانه‌ای نظام سلطه، این امر به یک گفتمان هویت آفرین و تاثیرگذار در مواجهه با استکبار جهانی در آمده و شاهد شماره های آخر نفس کشیدن فرزند منحوس آن یعنی صهیونیست غاصب هستیم.
روز قدس نشان از پیوستگی جبهه حق و گسست پیکر باطل است که تکرار همیشگی تاریخ بوده و بشر این رویارویی را در اوراق قرون شاهد بوده است. این رویارویی ، در سده اخیر داستان دیگری دارد که با پیچیدگی ها و ددمنشی های بیشتر و روز افزونی رقم خورده و ماجرای اشغال قدس و فلسطین عزیز نمونه روشن این خصومت و ددمنشی است که می خواستند تیشه به ریشه دین بزنند.
استکبار جهانی با فرماندهی شیطان نفس و طمع و حرص و جاه طلبی و شهوت آنچنان علیه دین و خدا توطئه می‌کند که هیچ فرعون و نمرودی نکرده است و اسرائیل غاصب نه یک تفکر بلکه تجسم شیطان است که با دسیسه انگلیس روباه صفت و حمایت های آمریکای تروریست تا امروز به دشمنی و ظلم پرداخته است.
حضور متدینان و آزادمردان در روز قدس ، انزجار از استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی و ظلم و بی عدالتی و نیز حمایت از مظلوم و وحدت مسلمانان و آزادی خواهان جهان در برابر زورگویان خواهد بود.
حوزه علمیه خراسان ضمن اعلام انزجار از ددمنشی ها و ستم های اسرائیل غاصب در سرزمین مقدس فلسطین و با تاکید بر لزوم یکپارچگی امت اسلام و آزادی خواهان جهان، از عموم مردم مقاوم و غیور ایران به ویژه حوزویان مخلص و بصیر دعوت می کند در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و بار دیگر با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید عهد و پیمان داشته باشند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha