دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قدس

حوزه/ استاندار لرستان گفت: امام (ره) با نامگذاری روز جهانی قدس می خواستند احساس مسئولیت در مسلمانان را نسبت به مسأله قدس نهادینه کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم آباد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال راهپیمایی روز قدس باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شد، گفت: خوشبختانه امسال پس از چند سال شیوع کرونا فعالیت های اجتماعی سیاسی با شکوه بهتری برگزار شد.

وی با بیان اینکه روز قدس از یادگاران امام راحل(ره) و ابتکارات معمار کبیر انقلاب اسلامی است، افزود: امام (ره) با نامگذاری روز جهانی قدس می خواستند احساس مسئولیت در مسلمانان را نسبت به مسأله قدس نهادینه کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه حل مسأله فلسطین نیازمند همت همه جانبه و اتحاد و وحدت همه مسلمانان است، خاطر نشان کرد: مسلمانان باید نسبت به فلسطین احساس مسئولیت داشته باشند و همیشه در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده در میدان باشند.

زیویار در پایان با اشاره به اینکه مسأله فلسطین در جلسات بین رهبران کشورهای عربی با آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی حل نمی شود، خاطر نشان کرد: مسأله فلسطین در کف میدان و در نهضت مقاومت حل خواهد شد و مسلمانان همواره باید حامی مظلومان و ستمدیدگان باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha