یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
سید یوسف طباطبایی نژاد

حوزه/ امام جمعه اصفهان اصل این حضور حماسی را دین اسلام دانست و گفت: مردم اصفهان هم که همیشه پای کار حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم هستند، امسال با حضور پر شور خود مشت محکمی بر دهان دشمن زدند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، در حاشیه حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس در میدان امام(ره) با تاکید بر اینکه پشتوانه مسلمانان وحدت است و مسلمانان با هم دوست و برادرند و باید از یکدیگر حمایت کنند، گفت: مردم ایران بویژه اصفهان با توجه به اینکه در دو سال اخیر به خاطر کرونا نتوانستند در راهپیمایی روزجهانی قدس شرکت کنند امسال پرشور تر از قبل حمایت خود را از قدس شریف نشان دادند.
وی افزود: مردم اصفهان هم که همیشه پای کار حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم هستند، امسال با حضور پر شور خود مشت محکمی بر دهان دشمن زدند .
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه این پیش بینی حضرت امام (ره) بود که انقلاب ما انفجار نور بود و آزادی خواهی ایران به تمامی کشورها سرایت می کند، گفت: تاثیر حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به حدی بوده که مردم سایر کشورهای جهان حتی امریکای جنوبی هم علیه رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: ابتکار امام(ره) در نامگذاری روز جهانی قدس باعث شد حضور آزادیخواهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در ایران به همه جهان نفوذ کند.
وی، اصل این حضور حماسی را دین اسلام دانست و گفت:قبل از اسلام آنچه در جامعه باعث ارتباط می‌شد قبیلگی و قبیله بود اما آنچه در زمان بعثت پیامبر اسلام باعث وحدت شد، اسلام بود، بنابراین هر جایی که یک مسلمان باشد با ما برادر است همان طور که پیغمبر اسلام (ص) این برادری را بین انصار و مهاجران ایجاد کردند.
امام جمعه اصفهان افزود: با این نگاه همه مسلمانان باید فلسطین را برادر خود بدانند و از این مردم مظلوم حمایت کنند.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha