جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
روزقدس

قاسم سلمان العبودی کارشناس عراقی گفت: پیروزی مقاومت سوریه، لبنان و فلسطین موفقیت هایی است که پیروزی محور مقاومت بر محور شرارت را اثبات می‌کند و تمام این موفقیت ها پاداش شجاعت و اخلاص رهبر کبیر این محور است.

قاسم سلمان العبودی کارشناس عراقی در گفت و گو با خبرنگار بین الملل حوزه با اشاره به پیروزی های پی در پی محور مقاومت در این ایام گفت: پیروزی مقاومت جبهه سوریه و جنوب لبنان و بالاخره جبهه فلسطین و استواری آن‌ها در نبرد " شمشیر قدس" همگی موفقیت هایی است که پیروزی محور مقاومت بر محور شرارت را اثبات می‌کند و تمام این موفقیت ها و پیروزی ها پاداش شجاعت و اخلاص رهبر کبیر این محور است.

وی ادامه داد: موفقیت محور مخالف ائتلاف سعودی در جبهه صنعا و وادار کردن اعراب به توقف تجاوز، موفقیت محور مقاومت در دستیابی به توافق نیمه نهایی در خصوص پرونده هسته‌ای ایران، موفقیت حشد الشعبی در جبهه عراق در نیفتادن در تله جنگ داخلی از جمله اتفاقاتی است که روز جهانی قدس امسال را نسبت به سال های گذشته متفاوت کرده بود.

کارشناس عراقی در پایان گفت: باور و اعتقاد امام خمینی (ره) و پیش بینی ایشان نسبت به آینده، به شکل روشن و واضح بیانگر عقب نشینی محور شرارت به رهبری صهیونیسم جهانی در برابر محور مقاومت اسلامی است، محوری که این روزها آمادگی مطلق خود را برای میدان های مختلف جنگ با دشمن و موفقیت در آنها ثابت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha