جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
ارشد نظامی

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: روز  جهانی قدس نماد مقاومت اسلامی در برابر زورگویان و استکبار جهانی  و اسراییل است.

امیر سیاوش میهن‌دوست در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار حوزه در اصفهان، با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس بیانگر بیداری ملت های اسلامی مقابل ظالمان و زورگویان جهان است.
وی اظهار کرد: نیروهای مسلح هم امروز در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس دوشادوش مردم و در کنار هموطنان به عنوان خدمتگزاران مردم حاضر شدند تا با اتحاد و همبستگی جنایات امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی رامحکوم کنند .
فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: به امید خداوند با حضور با بصیرت مردم و مقابله با توطئه های اسرائیل زودتر از ۲۵ سال که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شاهد حذف این رژیم منحوس از صفحه روزگار خواهیم بود.
وی اضافه کرد: وظیفه نیروهای مسلح این است که شبانه روز در کنار مردم عزیز ایران اسلامی و ملت مسلمان و جبهه مقاومت باشد تا این امر بزودی محقق شود.
امیر سرتیپ میهن‌دوست در خصوص آمادگی نیروهای مسلح مقابل نقشه های دشمن گفت: دشمن به یقین پی برده که توان مقابله با کشور اسلامی ایران را ندارد که اگر داشت در این طول این سالها اقدام می کرد و قطعا هیچ گونه فکر تجاوز و تعدی به کیان و مرزهای ایران اسلامی را نخواهند داشت، اما اگر لحظه ای به این نقشه شوم فکر کند پیش از هر گونه اقدامی سیلی محکمی خواهد خورد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha