شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان، تهذیب و خودسازی را اصل و لازمه طلبگی عنوان کرد و گفت: کسی که طلبه باشد، اما متخلق و اخلاق عملی نداشته باشد، لازم است تا در رفتار خود تجدید نظر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرضا پورذهبی جمعه شب در مراسم افطاری که تحت عنوان «وحدت و مقاومت» با حضور جمعی از مسئولان و بانوان مبلغ در سالن جلسات تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: تهذیب، تدریس و تدریب سه توصیه‌ای است که انتظار می‌رود بانوان مبلغ آن را رعایت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان تهذیب و خودسازی را اصل و لازمه طلبگی عنوان کرد و گفت: کسی که طلبه باشد، اما متخلق و اخلاق عملی نداشته باشد، لازم است تا تجدید نظر کرده و مطالب اخلاقی را نیز یادآوری کند.

وی با تاکید بر اینکه زنان مبلغ در صورت تدریس، در حوزه کاری خود رشد خواهند کرد، تصریح کرد: تدریس، نیازمند مطالعه، پیش مطالعه و آمادگی ذهنی است که انسان در صورت انجام و توجه به آن، ورزیده‌تر خواهند شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه زنان مبلغ لازم است تا داشته‌ها و مطالب درسی‌ را بازگو و تمرین کنند، افزود: گاهی اوقات انسان مخاطبی برای تدریس ندارد اما می‌تواند برای خود مطالب را مرور کند، چرا که غفلت از این مهم، باعث فراموشی خواهد شد.

وی با محکوم کردن جنایت استکبار جهانی، ابراز داشت: امیدواریم رژیم صهیونیستی هر چه زودتر نابود و شاهد پیروزی فلسطینیان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha