جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/گوشه ای از حضور طلاب خارجی المصطفی اصفهان در روز قدس

حوزه/ نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پیام مشترکی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه و فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پیام مشترکی از حضور حماسی و پرشور مردم لرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.

متن پیام به این شرح است؛

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
(سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ)
خداوند متعال را به خاطر داشتن مردمی غیور بصیر و ظلم ستیز و همیشه در صحنه شاکریم و به درگاه با عظمتش جبهه شکر می‌سائیم.

بار دیگر مردم شریف لرستان همزمان با سراسر کشور و همگام با ملت بزرگ و روزه دار ایران اسلامی؛ با خلق حماسه عظیم و وحدت و انسجام ملی و حضور پرشور خود در مراسم روز جهانی قدس لرزه بر اندام استکبار جهانی و نظام سلطه خصوصاً اسرائیل کودک کش انداختند.
این حرکتِ عظیم اراده ها؛ و خیزشِ امواج احساسات پاکِ مردم انقلابی و ظلم ستیز در حمایت از فلسطین قهرمان؛ بعد از وقفه دوساله بخاطر انتشار ویروس منحوس کرونا؛ پرشورتر و متفاوت‌تر از همیشه برگزار گردید؛ و باعث خوشحالی مسلمانان؛ و مردم مظلوم فلسطین و نیز سبب خشم دشمنان اسلام و قدس شریف گردید.

آنچه دیده شد صحنه‌های وفاق و غیرت و حضور پرشور اقشار مختلف مردمی؛ بخصوص جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی بعنوان سربازان مکتب حاج قاسم سلیمانی؛ شهید قدس و مقاومت بود؛ که حکایت از حضورِ قلب‌های هدایت شده در خیابان‌های سراسر استان و میعادگاه‌های نماز جمعه داشت.

اینجانبان مراتب سپاس و امتنان خود را از این حضور پر شور و شعور و حماسی و آگاهانه و دشمن شکن مردم فهیم و بصیر و موقعیت شناس در سراسر استان نثار می‌کنیم؛ و امیدواریم که با مقاومت و بیداری مسلمانان در اقصا نقاط جهان؛ بزودی شاهد آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیست غاصب باشیم.
سید احمدرضا شاهرخی
فرهاد زیویار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha