جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1023036
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۷
زامبیا

حوزه/ مدیر مرکز اسلامی زامبیا گفت: در ماه مبارک رمضان در کنار محفل انس با قرآن کریم برای نوجوانان، مسابقه حفظ قرآن برگزار کردیم.

حجت الاسلام سید محسن موسوی زاده جزایری، مدیر مرکز اسلامی زامبیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از فعالیت قرآنی این مرکز در کشور زامبیا خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان در مرکز اسلامی زامبیا هر روز محفل انس با قرآن کریم برای جوانان و نوجوانان برگزار می‌کردیم.

وی افزود: بیشتر مخاطبین ما در این محفل نوجوانان و جوانان بودند که در این ۳۰ روز گذشته در کنار محفل انس با قرآن کریم، برخی از سوره‌ها را برای حفظ مشخص کردیم که بحمدالله با استقبال خوبی مواجه شدیم و تعدادی از جوانان و نوجوانان توانستند این سوره‌ها را حفظ کنند.

مدیر مرکز اسلامی زامبیا ادامه داد: بعد از ۳۰ روز در پایان محفل انس با قرآن کریم، مسابقه‌ای را برای نوجوانان و جوانان ترتیب دادیم که به برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی زاده جزایری در توضیح مسابقه گفت: این مسابقه در واقع مسابقه حفظ برخی از سوره‌های قرآن کریم بود که از اول ماه مبارک رمضان مشخص کرده بودیم و نوجوانان و جوانانی که اقدام به حفظ کرده بودند در بین آنها مسابقه برگزار کردیم.

برگزاری مسابقه حفظ قرآن در زامبیا + عکس

برگزاری مسابقه حفظ قرآن در زامبیا + عکس

برگزاری مسابقه حفظ قرآن در زامبیا + عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha