دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رییس دانشکده صداسیمای قم

حوزه/ دانشکده صدا و سیما قم با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از طریق آزمون اختصاصی در چهار رشته دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر سید محمد مهدی موسوی مهر، رییس دانشکده صدا و سیمای قم در جمع اصحاب رسانه قم که در سالن جلسات این مرکز برگزار شد به تشریح فرایند پذیرش طلاب در این مرکز پرداخت.

دکتر موسوی مهر گفت: به منظور تعمیق محتوای دینی تولیدات رسانه ملی از طریق جذب و آموزش نیروهای متعهد و متخصص حوزه علمیه و نهادینه سازی ارتباط متقابل حوزه های علمیه و رسانه، با تصویب شورای سیاست گذاری سازمان در مهرماه ۱۳۷۶ دانشکده صدا و سیما در شهر مقدس قم با هدف جذب طلاب واجد شرایط حوزه های علمیه در مقطع کارشناسی ارشد تأسیس گردید.

وی گفت: دانشکده صدا و سیما قم با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال تحصیلی ۱۴۰2-۱۴۰1 از طریق آزمون اختصاصی در چهار رشته «تولید سیما، علوم ارتباطات اجتماعی ، ادبیات نمایشی و دین و رسانه» از بین برادران و خواهران طلبه حوزه‌های علمیه سراسر کشور دانشجو می‌پذیرد.

رییس دانشکده صدا و سیمای قم خاطرنشان ساخت: از شرایط عمومی می‌توان به تابعیت جمهوری اسلامی ایران حداکثر سن ۳۰ سال تمام ، داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت تحصیلی و نداشتن غیبت از نظر نظام وظیفه برای برادران اشاره کرد.

وی افزود: همچنین شرایط اختصاصی شرکت طلاب در این دوره نیز داشتن مدرک تحصیلی سطح دو حوزه علمیه (اتمام کتبی و شفاهی پایه ۹)، سلامت کامل جسمی به تایید مرکز بهداشت سازمان صدا و سیما، اخذ تأییدیه گزینش سازمان صدا و سیما و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی است.

دکتر سید محمد مهدی موسوی مهر ابراز داشت: آزمون این دوره روز جمعه ۱۰ تیر ماه سال ۱۴۰۱ در دانشکده صدا و سیمای قم واقع در بلوار امین برگزار می‌شود و اخبار تکمیلی مربوط به آزمون اختصاصی از طریق سایت رسمی دانشکده صدا و سیما قم به نشانی www.qomirib.ac.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: داوطلبـان شـرکت در آزمـون مـی تواننـد بـرای دریافـت اطلاعات بیشـتر بـه شـماره ۰۹۰۲۳۹۰۴۹۰۸ در پیام رسان های ایتا یا واتساپ پیام داده و یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۹۰۴۰۰۶ تماس بگیرند.

رییس دانشکده صدا و سیمای قم خاطرنشان ساخت: بهره مندی از کمـک هزینـه تحصـیلی (بـه صـورت وام) و امکانـات رفـاهی در طـول دوران تحصیل، بهره مندی از مزایای صـندوق رفـاه دانشـجویان ، مطـابق آیـین نامـه وزارت علـوم و... از مزایای شرکت در این دانشکده است.

وی در پایان افزود: زمان ثبت نام یکشنبه ۱۸ اردیبهشت تا شنبه ۳۱ اردیبهشت ، برگزاری دوره های آمادگی آزمون ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ماه و آزمون نیز جمعه ۱۰تیرماه ساعت۹ صبح خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پوریاغفاری IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    ببخشیدرشته بازیگری وموسیقی داره دانشگاه صداوسیما