شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بقل

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در کاشان، خطاب به کارکنان شهرداری گفت: طوری با مراجعین برخورد داشته باشید که گویا صمیمی‌ترین و نزدیک‌ترین دوست شماست و از تمام راهکارهای قانونی برای گره‌گشایی از مسئله‌شان استفاده کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام و المسلمین سیدسعید حسینی، صبح امروز در دیدار با شهردار و اعضای مدیریت شهری که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، اظهار داشت: دشمن تلاش می کند مسئولانی سرکار بیایند که سکولار باشند.

امام جمعه کاشان ادامه داد: دشمن با تبلیغات حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهد؛ قدرت رسانه‌ای دشمن قابل انکار نیست، اما جبهه حق با همین ابزار کم در صورت استفاده درست، به واسطه سنت امداد خاص الهی می‌تواند به توفیق دست یابد.

وی، در ادامه شهرداری‌ها را پیشانی کارآمدی نظام خواند و تصریح کرد: دشمن علاوه بر جنگ امنیتی، با جنگ شناختی به میدان آمده و باورهای مردم و مسئولان را هدف قرار داده و چندین مولفه را در این راستا مدنظر قرار داده که از جمله آن ناکارآمد جلوه دادن نظام است.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان اضافه کرد: مهم ترین جایگاهی که می‌تواند کارآمدی نظام را معرفی کند، شهرداری و عملکرد کارکنان آن است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همچنین با اشاره به آیه «وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ» گفت: بر اساس وعده الهی، اگر تلاش برای خدا باشد، پروردگار هدایتش را نصیب شما می‌کند و امکان تشخیص مسیر حق و باطل و محل خروج از بن بست ها را پیش روی شما قرار می‌دهد.

وی، مزین بودن به اخلاق نیکو به ویژه در مواجهه با مردم را به عنوان یک توصیه دیگر بیان کرد و افزود: طوری با مراجعین برخورد داشته باشید که گویا صمیمی‌ترین و نزدیک‌ترین دوست شماست و از تمام راهکارهای قانونی برای گره‌گشایی از مسئله‌شان استفاده کنید، چرا که رضایت الهی و خشنودی ائمه اطهار(علیهم السلام) را به دنبال دارد.

امام جمعه کاشان در پایان از تلاش های شهردار و کارکنان شهرداری تقدیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha