پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مقیمی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور با اعلام حمایت از پایان نامه های مورد نیاز نظام اسلامی، گفت: تمام محصول آموزش، تربیت یک طلبه کارآمد در صف تولید نرم افزار نظامات اسلامی است که آن هم از مسیر پژوهش می گذرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی، ظهر امروز در اختتامیه هشتمین جشنواره علامه حلی استان فارس که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به سیاست گذاری نظام پژوهشی، اظهار کرد: سیاست گذاری در نظام پژوهش در سطح یک و دو ،ایجاد روح تحقیق در طلاب و آشنا سازی با ابزار پژوهش است و فرصتی برای مشی پژوهشی است.

وی ادامه داد: در جهان امروز که نظام ها را تحلیل می کنند یک عنصر سنجش، عنصر کارآمدی است، لذا اگر نظامی می خواهد باقی بماند باید از عنصر کارآمدی برخوردار باشد؛ برای کارآمدی در نظام های سیاسی عناصر مختلفی را ذکر می کنند که اگر آن را داشته باشند کارآمد خواهند بود.

معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: حوزه های علمیه در نظام کارآمدی جمهوری اسلامی چه نقشی دارند؟؛ حوزه های علمیه در مقام طراحی نرم افزار اداره حاکمیت اسلامی گام برمی دارند و طراحی نرم افزاری نظامات اجتماعی بر پایه مبانی اسلامی کار حوزه های علمیه است، بنابراین باید کارآمدی در طلاب ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی افزود: تمام محصول آموزش، تربیت یک طلبه کارآمد در صف تولید نرم افزار نظامات اسلامی است که آن هم از مسیر پژوهش می گذرد.

وی مطرح کرد: پایان نامه ها معطوف به نیاز مصوب شده است؛ پایان نامه های کاربردی را منتشر می کنیم، همچنین در خصوص پایان نامه مورد نیاز نظام تعهد انتشار و حمایت را می دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha