سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ عضو جامعه روحانیت شیراز گفت: حدود ۷۷۷ اثر در جشنواره علامه حلی داوری شده است، که از این تعداد ۶۹ اثر به مرحله اصلی و ۱۵ اثر نیز برگزیده شده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی ظهر امروز در اختتامیه هشتمین جشنواره علامه حلی استان فارس که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره اینکه حدود ۷۷۷ اثر در جشنواره علامه حلی داوری شده است، اظهار کرد: ۶۹ اثر به مرحله اصلی و ۱۵ اثر نیز برگزیده شده اند.

وی با بیان اینکه ۶ اثر برگزیده از خواهران و ۹ اثر برگزیده نیز از برادران بوده است، اضافه کرد: اگر بخواهیم در عرصه پژوهش اقدامات موثر انجام شود نیازمند حمایت از دستگاه های مختلف هستیم.

به گفته مدیر حوزه علمیه فارس با رویکرد جدیدی که شکل گرفته است، باید از آثار پژوهشی حمایت بیشتری صورت گیرد، اگرچه نقش دستگاه های فرهنگی دینی نیز انکار ناپذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی خاطرنشان کرد: همچنین از دستگاه هایی مانند، سازمان تبلیغات، اوقاف، ارشاد و سازمان فرهنگی شهرداری ها توقع حمایت داریم، تا در بحث توسعه فرهنگی دینی اثر گذار باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha