جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کبری علیخانی

حوزه / مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: توجه به فرهنگ‌سازی عمومی در رشد و جوانی جمعیت از اهمیّت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که یکی از مهم‌ترین و بحرانی‌ترین مسائل کشور، پدیده پیری جمعیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، کبری علیخانی مدیر کل امور بانوان استانداری قزوین عصر امروز در مراسم آغاز فعالیت قرارگاه خانواده و جمعیت که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: توجه به فرهنگ‌سازی عمومی در رشد و جوانی جمعیت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که یکی از مهم‌ترین و بحرانی‌ترین مسائل کشور، پدیده پیری جمعیت است.

مدیر کل امور بانوان استانداری قزوین خاطر نشان کرد: با احساس ضرورت مبنی بر فعالیت جدی‌تر در حوزه جمعیت، قرارگاه خانواده و جمعیت، جایگزین شورای راهبردی جمعیت در وزارت کشور شده و فعالیت آن در استان‌ها نیز آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: امروز برای همه کسانی که نوعی آینده‌ پژوهی دارند و نسبت به آینده ایران اهتمام و توجه دارند، مسئله جمعیت یک مسئله بنیادی و کلیدی است.

علیخانی خاطر نشان کرد: فرهنگ دینی، اسلامی، انقلابی ایران اسلامی نشأت گرفته از دین اسلام و مبانی اعتقادی است و لذا سبک زندگی اسلامی در این فرهنگ مورد توجه و تاکید است.

وی به تشریح نقش مهم خانواده در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و بیان کرد: خانواده اصل و اساس جامعه است و موفقیت جامعه وابسته به رشد معنوی، علمی و بصیرتی خانواده است.

مدیر کل امور بانوان استانداری قزوین با بیان اینکه خانواده به عنوان اولین مامن و پناهگاهی است که انسان‌ها بیشترین آموزه‌های خود را از آن دارند، گفت: خانواده تراز اسلام، خانواده ایمانی، تقوایی و اخلاقی است که در مسیر تمدن اسلامی گام بر می‌دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha