جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست آیت الله علماء با اعضای کنگره شهدای روحانی استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: روحانیت پیشگام عرصه های انقلاب و جهاد و شهادت بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، در نشست اعضای یادواره شهدای روحانی استان کرمانشاه، با عنوان «تعهد سرخ؛ از حجره تا سنگر» که با حضور برخی مسئولین استانی برگزار شد، از نقش روحانیت در دفاع مقدس تجلیل شد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس روحانیون رزمی، تبلیغی در جبهه ها حضور پیدا کردند، گفت: در آستانه یوم الله سوم خرداد هستیم؛ امام راحل فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، یعنی الطاف الهی تمام اقشار مختلف مردم را به پای کار کشاند و آن حماسه ماندگار را در تاریخ ثبت کردند.

آیت الله علما با تاکید بر معرفی نقش روحانیت در دفاع مقدس، ادامه داد: روحانیون شیعه و سنی در جبهه ها افتخار آفرینی کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: امنیت امروز جامعه اسلامی مدیون خون مطهر شهدا می باشد. این که رهبری حکیم و فرزانه می فرمایند «تا ۲۵ سال دیگر اسرائیل نابود می شود»، به برکت خون شهدا و قدرت کلمه لا اله الا الله است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مرادیان IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    0 0
    از مسئولین حوزه علمیه کرمانشاه بپرسید به چه اندازه طلاب جوان را با سیره شهدا آشنا کرده اند؟
    • نیره السادات.ح IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      0 0
      شناساندن دقیق زندگینامه علمای کرمانشاه به طلاب با معرفی کتابهایی که در خصوص عمر با برکت و خدمات آنها صورت گرفته، خود بهترین درس اخلاق می باشد. البته تاکنون قدمی برداشته نشده؟!
  • رضا IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    یادش بخیر حضور روحانیون در خط مقدم برای من که فرمانده گروهان بودم چه مسائلی داشت معمول یه آخوند جوان رو میفرستادن و سفارش میکردن که مراقب حاج آقا باش ایشونم که اصلا حرف گوش نمیکرد فی المثل زیر آتش خمپاره دشمن میخواست بچه ها رو جمع کنه و براشون سخنرانی کنه هی میگفتی حاج آقا اینجا تجمع خطرناکه یه خمپاره میتونه خیلی ها رو لت و پاره کنه یا مثل توی اون دیدگاه نرو و بدتر از همه دخالت کردن تو کار فرمانده بعضی از سربازا زرنگ بودن میرفتن پیش حاج آقا ناله و زاری که مادرم داره میمیره و از این قسم حرفا که زیاد شنیده بودم هیچ فرمانده گروهان بدبخت رو میزاشتن تحت فشار که به فلانی مرخصی بده هر چی میگفتی حاج آقا استعداد این گروهان زیر 50% است این خط رو به من تحویل دادن نمی تونم خط رو خالی کنم عجب روزایی بود
  • ف. بریموندی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    0 0
    نقش روحانیت در دفاع مقدس را می شود در قالب برگزاری کنگره استانی و اساتید انقلابی برای طلاب جوان تجسم کرد. اما حقیقتا این روزها خیلی کم از رشادت روحانیون رزمی تبلیغی در دفاع مقدس در حوزه علمیه کرمانشاه کاری مثبتی صورت می گیرد. خواستیم بریم محلی بر پایی کنگره شهدای روحانی در حسینیه ثارالله سپاه کرمانشاه دوستان پیامک دادند؛ برگزار نمی شود؟ چرا؟!