شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خانواده بهشتی

حوزه/ معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان قم با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون و امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی، جشن بزرگ خانواده بهشتی را در بوستان حضرت نجمه قم برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در آیین جشن بزرگ "خانواده بهشتی" که به مناسبت هفته ملی جمعیت و با همکاری معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان قم، سازمان بسیج طلاب و روحانیون و امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی، در بوستان نجمه در خیابان دورشهر قم برپا شد، جمع کثیری از دانش‌آموزان و بانوان حضور داشتند و استاد پوراحمد خمینی به عنوان سخنران و آقای جوشقانی عهده دار اجرای مراسم بودند.

سرپرست معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان قم، برنامه‌های این مراسم را، تجلیل از ۱۰ خانواده دارای ۵فرزند و بیشتر و برگزاری مسابقه همراه با اهدای جوایز عنوان کرد و غرفه‌های برپا شده را با شامل: غرفه فرزندآوری، بازی‌های مادر و کودک، ناباروری، مشاوره تربیت فرزند، عفاف و حجاب و غرفه مشاوره خانواده برشمرد.

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان قم نیز مراسم از حضور خانواده‌های پر شور انقلابی تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: دعا می‌کنم با همت خانواده‌ها و مسئولین، "تنهایی دخترم؛ تنهایی پسرم" از دل مادران جامعه‌ رخت بربندد.

در ادامه، سرپرست حوزه علمیه خواهران استان قم، از مادرانی که بیشتر از پنج فرزند داشته و در این جشن بزرگ شرکت نمودند، با تقدیم هدایایی تجلیل کرد.

استاد پوراحمد خمینی نیز، دانلود رایگان فایلهای تربیتی را به تمامی مادران هدیه کرد و گفت: دانلود این فایل تربیتی از طریق شناسه @hamsaranclassمی باشد.

مراسم با اجرای سرود "سلام فرمانده" توسط نوجوانان پایان یافت.

313/61

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha