شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی کشور

حوزه/ رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: بد است که در جامعه شیعه زندگی کنیم و کارمان فروش نفت و واردات از غرب باشد؛ زیرا اثبات شده توان انجام کارهای بزرگ داریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی کشور، امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی مهدویت که در تالار استاد شهید مطهری دانشگاه قم برگزار شد، عنوان کرد: در گنجینه احادیث پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) بیان شده است که رفاه اقتصادی، امنیت اجتماعی، رشد علم و فناوری و به کمال رسیدن عقل از جمله ویژگی‌های جامعه مهدوی است.
وی ادامه داد: از حکومت های شیعه و کسانی که دوست دارند امان زمان(عج) زودتر ظهور کنند، انتظار می‌رود که در این زمینه الگوسازی های موفقی انجام دهند.
رئیس جهاد دانشگاهی کشور بیان کرد: جهاد دانشگاهی از ابتدای تأسیس خود یعنی سال ۱۳۵۹ تلاش کرده است که در چند محور کار کند و این محورها از آرمان هایی است که در زمان حضرت مهدی (عج) نیز تحقق پیدا می‌کند که از جمله آن‌ها رشد علم است.
دکتر طیبی اظهار کرد: امروز در بحث روز جامعه یعنی درمان ناباروری در وضعیتی قرار داریم که نه تنها کسی به خارج از کشور نمی‌رود بلکه برای درمان به ایران می آیند؛ هم‌چنین در علوم جدید نیز مانند سلول‌های بنیادی موفقیت های زیادی کسب شده است.
وی با اشاره به اینکه این امر ثابت کرد که می‌توانیم در مرز علم حرکت کنیم، گفت: بد است که در جامعه شیعه زندگی کنیم و کارمان فروش نفت و واردات از غرب باشد؛ زیرا اثبات شده توان انجام کارهای بزرگ داریم.
رئیس جهاد دانشگاهی کشور در پایان گفت: در حوزه فرهنگی نیز کارهای متعددی انجام شده که از جمله آن برگزاری جشنواره مهدویت از سوی جهاد دانشگاهی قم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha