چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 1026339
۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
شهیده

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با حضور در نمایشگاه «ردای سرخ»؛ کنگره ۴ هزار شهید روحانی، به معرفی طلاب خواهر شهیده پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نمایشگاه کنگره ۴ هزار شهید روحانی با عنوان «ردای سرخ» از ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در مصلای قدس استان قم آغاز به کار کرده است که مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نیز در این نمایشگاه حضور دارد.

این نهاد حوزوی در این نمایشگاه به معرفی خواهران طلبه شهیده در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و در طول انقلاب پرداخته و همچنین بخشی از فعالیت ها و دستاوردهای خود را به بازدیدکنندگان عرضه کرده است.

بخشی از فعالیت های غرفه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نیز با توجه به تمدید پذیرش این نهاد حوزوی از خواهران علاقه مند به تحصیل در سال ۱۴۰۲ـ۱۴۰۱ که تا پایان خردادماه سال جاری ادامه دارد، به این مهم اختصاص پیدا کرده است.

این نمایشگاه شامل ۵۰ غرفه است و مجموعه‌های فرهنگی از تمام استان‌های کشور در این نمایشگاه، به معرفی و آثار ارزشمند شهدای روحانیت از نهضت مشروطه تا انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای روحانی قربانی ترور از جمله دو شهید بزرگوار در حرم مطهر رضوی می‌پردازند.

گفتنی است، نمایشگاه «ردای سرخ» از ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۱۰ خردادماه ۱۴۰۱ در مصلای قدس شهر مقدس قم از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha