جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1026677
۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱
لنگه

حوزه / حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: باوجود داشتن استعدادهای فراوان و زیر ساخت های نسبتاً خوب در فوتبال، ولی به دلیل عدم حمایت جدی مسئولان و عدم مطالبه گری جدی مردم، فوتبال بندرلنگه حال و روز خوشی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا، امام جمعه بندرلنگه، امروز در جمع هیئت فوتبال شهرستان، اظهار کرد : ورزش به ویژه فوتبال می‌تواند عامل سلامتی، نشاط جامعه و دوری از اعتیاد و بزه های اجتماعی باشد.

وی با بیان اینکه خدمت به توسعه ورزش خدمت به اخلاق و مردم است، افزود: به میزان علاقمندی بیشتر مردم به فوتبال باید مسئولان به فعالان این عرصه کمک کنند تا مشکلات کمتر و استعدادها شکوفا شود.

سرپرست حوزه علمیه خواهران هرمزگان ادامه داد: باوجود داشتن استعدادهای فراوان و زیرساخت های نسبتاً خوب در فوتبال، ولی به دلیل عدم حمایت جدی مسئولان و عدم مطالبه گری جدی مردم، جایگاه امروزی فوتبال شهرستان، جایگاه واقعی بندرلنگه نیست.

اسماعیل نیا ادامه داد: چرا شرکت ها و ادارات مستقر در شهرستان، وظیفه و رسالت اجتماعی خود را در حمایت از ورزش انجام نمی دهند. انتظار می رود با پیگیری نماینده مجلس، استاندار، فرماندار و حمایت مردم شریف، به زودی برای فوتبال شهرستان حامی قوی در نظر گرفته شود تا شاهد بهبود وضعیت آن باشیم.

اورنگی، رئیس هیئت فوتبال بندرلنگه گزارشی از فعالیت ها را ارائه داد و برخی از حاضران به ارائه پیشنهادات پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha