پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: باید نقش آفرینی و حضور روحانیت در سطح جامعه بیش از گذشته باشد، زیرا اگر این خلاء وجود داشته باشد، دشمنان بهتر می توانند برنامه های ضددینی خود را در ذهن مخاطب القا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی امروز در نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه امام باقر علیه السلام شهرستان کامیاران، اظهار داشت: طلاب امروز به عنوان پویندگان علم در حوزه های علمیه حضور دارند و در آینده باید مبلغ دین، شریعت رسول خدا (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام باشند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: طلاب در دوران حضور در حوزه باید خود را به علم و تهذیب تجهیز کنند، زیرا جامعه ما با توجه به شرایط خاصی که بر اجتماع حاکم است نیازمند داشتن طلابی با عمل و تجربه است.

وی با تاکید بر اینکه طلبه باید در مباحث اخلاقی الگو باشد، افزود: جامعه اسلامی نگاه ویژه و خاصی به طلاب و روحانیون دارد و خدایی ناکرده اگر رفتاری ناشایست از این قشر روی دهد برای مردم قابل قبول نیست، زیرا روحانی و طلبه مظهر تقوا و تهذیب در جامعه شناخته می شود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: بی گمان هستند افرادی در جامعه که تلاش می کنند که شما طلاب را از مسیر مقدسی که انتخاب کرده اید، منحرف و دلسرد کنند، شما باید با توکل بر خداوند متعال و ائمه اطهار علیهم السلام این حاشیه سازی ها را با سربلندی پشت سربگذارید و در مسیری که انتخاب کرده اید با قدرت پیش بروید.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران خاطرنشان کرد: باید نقش آفرینی و حضور روحانیت در سطح جامعه بیش از گذشته باشد، زیرا اگر این خلاء وجود داشته باشد، دشمنان بهتر می توانند که برنامه های ضددینی خود را در ذهن مخاطب القا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha